Quote from Guest on 12 April 2009, 11:16Jag noterar att många verkar använda pump på cykeln och jag är lite förvånad över det.
Jag själv har bara co2-patroner sedan flera år och jag tycker dessa är enkla och bekväma att använda. Dessutom är det länge sedan jag fick punka, så behovet av dessa h
Jag noterar att många verkar använda pump på cykeln och jag är lite förvånad över det.
Jag själv har bara co2-patroner sedan flera år och jag tycker dessa är enkla och bekväma att använda. Dessutom är det länge sedan jag fick punka, så behovet av dessa h
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 11:26Jag är förvånad över att någon som inte tävlar i MTB använder CO2 mer än i sodavattnet.
Jag är förvånad över att någon som inte tävlar i MTB använder CO2 mer än i sodavattnet.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2009, 11:30Anledningen till att undvika CO2-pump är väl framför allt för att det går att misslyckas med den och att den har en driftskostnad.
En vanlig pump är så gott som bombsäker och kostar inget i drift.
Anledningen till att undvika CO2-pump är väl framför allt för att det går att misslyckas med den och att den har en driftskostnad.
En vanlig pump är så gott som bombsäker och kostar inget i drift.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 12:24Jo visst kostar patronerna några kronor, men som sagt, jag själv gör inte av med så många.
Värre är väl om man misslyckas att fylla slangen. Jag själv har dock aldrig råkat ut för det. Dessutom har jag med en reservpatron. Jag håller dock med om att ris
Jo visst kostar patronerna några kronor, men som sagt, jag själv gör inte av med så många.
Värre är väl om man misslyckas att fylla slangen. Jag själv har dock aldrig råkat ut för det. Dessutom har jag med en reservpatron. Jag håller dock med om att ris
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 12:28SKS Wese: 235 mm o hela 115 gram så är den svår att ha i fickan.
SKS Wese: 235 mm o hela 115 gram så är den svår att ha i fickan.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2009, 12:45Min SKS Wese sitter vid sidan av flaskstället med de fästen som levereras med den.
Min SKS Wese sitter vid sidan av flaskstället med de fästen som levereras med den.
Quote from Mattias Johansson on 12 April 2009, 14:21Jag har råkat ut för att CO patronen läckt och bli stående helt utan pump
Jag har råkat ut för att CO patronen läckt och bli stående helt utan pump
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 16:55jag har för mig att det finns kombipumpar (som alltså både tar patron och kan användas som vanlig pump). Någon som har erfarenhet av en sådan?
jag har för mig att det finns kombipumpar (som alltså både tar patron och kan användas som vanlig pump). Någon som har erfarenhet av en sådan?
Quote from Rasmus Olsson on 12 April 2009, 17:04Varför antingen eller? Både och är det bästa från två olika världar.
Varför antingen eller? Både och är det bästa från två olika världar.
Quote from Camilla Höög on 12 April 2009, 17:41Fler prylar gör ju att vikten ökar. Måste tänka på varje gram! 🙂
Fler prylar gör ju att vikten ökar. Måste tänka på varje gram! 🙂