Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 23:37zzzzz
zzzzz
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 10:22Eh...vilket klister har ni på däcken? har det rätt sammanstättning?
Eh...vilket klister har ni på däcken? har det rätt sammanstättning?
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:39Vill du ha stora molekyler är argon lämpligt. Annars går det att pumpa med luft innan passen.
Vill du ha stora molekyler är argon lämpligt. Annars går det att pumpa med luft innan passen.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:40Gasol borde också vara bra.
Gasol borde också vara bra.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 18:42Eller stumfylla med sportdryck för de lite längre passen. Ersätt med valfri gas när drycken är slut.
Eller stumfylla med sportdryck för de lite längre passen. Ersätt med valfri gas när drycken är slut.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 23:02Är det ingen som testat med vätgas i däcken? För att minska på grammen. Nackdelen må kanske vara att cykeln blir för lätt och markfriktionen därmed så låg att det lätt slirar vid acceleration och bromsning.
😉
Är det ingen som testat med vätgas i däcken? För att minska på grammen. Nackdelen må kanske vara att cykeln blir för lätt och markfriktionen därmed så låg att det lätt slirar vid acceleration och bromsning.
😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:00Jag har testat med vakuum i slangen (lättare än protoner). Problemet är att jag får svårt att få däcket att bibehålla formen runt hela hjulet, men så är jag tung också.
Är det månne för att vakuum-molekyler är så små att de diffunderar genom osmos genom
Jag har testat med vakuum i slangen (lättare än protoner). Problemet är att jag får svårt att få däcket att bibehålla formen runt hela hjulet, men så är jag tung också.
Är det månne för att vakuum-molekyler är så små att de diffunderar genom osmos genom
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 21:30lol :D:D:D:D:D
lol :D:D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:40Efter att ha monterat på "sommardäcket" efter trainersäsongen så kan jag konstatera att jag fortfarande är oförmögen att pumpa däck med prestaventil med en handpump. Jag måste ha kompressor för att få luft i skiten... mao, jag är en idiot. Tänkte bara att
Efter att ha monterat på "sommardäcket" efter trainersäsongen så kan jag konstatera att jag fortfarande är oförmögen att pumpa däck med prestaventil med en handpump. Jag måste ha kompressor för att få luft i skiten... mao, jag är en idiot. Tänkte bara att
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 12:49Det finns fler med den diagnosen här fast det beror på vem man frågar.
Det finns fler med den diagnosen här fast det beror på vem man frågar.