Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 17:52I så fall är väl CO2 i däcken inget att ha, luft är ju lättare. 😉
I så fall är väl CO2 i däcken inget att ha, luft är ju lättare. 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:03Vad skall man ha för kolsyrepatron till ett racerdäck, 12 el 16 grams
Jag brukade köpa kolsyrepatroner i paintballaffären http://shop.wizeguy.se/se/art/25-pack-co2-12-grams-tuber.php obs dessa patroner är utan gänga men 2 såna fyller ett MTB slang 🙂
Vad skall man ha för kolsyrepatron till ett racerdäck, 12 el 16 grams
Jag brukade köpa kolsyrepatroner i paintballaffären http://shop.wizeguy.se/se/art/25-pack-co2-12-grams-tuber.php obs dessa patroner är utan gänga men 2 såna fyller ett MTB slang 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 22:33Som boren smålänning tycker jag att en handpump duger gott. Men inspirerad av tråden gick jag och kollade min lilla som sitter på cykeln. Den verkade ha rostat ihop, så jag ska nog ta en ny funderare. Hoppas ändå hitta en bra handpump igen. Hur var det? F
Som boren smålänning tycker jag att en handpump duger gott. Men inspirerad av tråden gick jag och kollade min lilla som sitter på cykeln. Den verkade ha rostat ihop, så jag ska nog ta en ny funderare. Hoppas ändå hitta en bra handpump igen. Hur var det? F
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 22:48Absolut inte en SKS Wese för den har David. Köp en Biltema i stället
Absolut inte en SKS Wese för den har David. Köp en Biltema i stället
Quote from Robert Johansson on 13 April 2009, 08:3916g patron funkar till racer och mtb
16g patron funkar till racer och mtb
Quote from Peter Litzén on 13 April 2009, 21:32För mej så är de co2 som gäller när ja är ute o cyklar men ja har en fotpump hemma (H)
För mej så är de co2 som gäller när ja är ute o cyklar men ja har en fotpump hemma (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:05Hej Markku.
Jag gör som Bruse.
"Varför antingen eller? Både och är det bästa från två olika världar."
det är smidigt med CO2 och bra att ha en pump med utifall.Å SKS Wese, är helt ok tycker jag. Trots att ..............
Vänligen
P.
Hej Markku.
Jag gör som Bruse.
"Varför antingen eller? Både och är det bästa från två olika världar."
det är smidigt med CO2 och bra att ha en pump med utifall.
Å SKS Wese, är helt ok tycker jag. Trots att ..............
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:37😉
😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 14:24Man skall inte ha CO2 i däcken, -man skall ha kväve.
Mycket bättre, speciellt om man envisas med latex-slangar.
Man skall inte ha CO2 i däcken, -man skall ha kväve.
Mycket bättre, speciellt om man envisas med latex-slangar.
Quote from Mikaela Lexén on 15 April 2009, 14:29Vanlig luft innehåller ca 78% kväve.
Vanlig luft innehåller ca 78% kväve.