Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 08:12"Är det inte lite tidigt att börja plåga sig i trainern? "
Trainer kan man köra året runt som jag ser det. Jag sitter hellre inne i värmen på en trainer än ute i ruskväder på cykeln. Men jag är gjord av socker. Det sa i alla fall min mamma när jag var li
"Är det inte lite tidigt att börja plåga sig i trainern? "
Trainer kan man köra året runt som jag ser det. Jag sitter hellre inne i värmen på en trainer än ute i ruskväder på cykeln. Men jag är gjord av socker. Det sa i alla fall min mamma när jag var li
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 23:26Jag tillhör väll det där släktet som tycker ett kvällspass på MTB i regn och lera är uppfriskande!
Man är så jäkla nöjd efteråt 🙂
Så får man ju använda alla de där roliga kläderna som är så roliga att köpa!Synd att man har ryggpaj igen bara 🙁
Jag tillhör väll det där släktet som tycker ett kvällspass på MTB i regn och lera är uppfriskande!
Man är så jäkla nöjd efteråt 🙂
Så får man ju använda alla de där roliga kläderna som är så roliga att köpa!
Synd att man har ryggpaj igen bara 🙁
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 00:52Ja vi är ju alla olika. Dock kan jag förstå "känslan" efter ett sådant pass. Men jag ser inte riktigt tjusningen i den typen av cykling. Dels är jag kanske för gammal för det och så får jag väl tillräckligt med skit, lera och "läbbigaskogen" på jobbet. Så
Ja vi är ju alla olika. Dock kan jag förstå "känslan" efter ett sådant pass. Men jag ser inte riktigt tjusningen i den typen av cykling. Dels är jag kanske för gammal för det och så får jag väl tillräckligt med skit, lera och "läbbigaskogen" på jobbet. Så
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:10Själv är jag omättlig orienterare!
Cyklar man inte mtb och tittar ut nu i sthlm, så kan nog trainern vara en bra ide, om man inte gillar dubbdäck!Ska till naprapaten idag.
Själv är jag omättlig orienterare!
Cyklar man inte mtb och tittar ut nu i sthlm, så kan nog trainern vara en bra ide, om man inte gillar dubbdäck!
Ska till naprapaten idag.
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 16:30Ok så jävla gammal är jag inte. Men jag har i alla fall verkat inom Försvarmakten sedan -86 och innan det varit i skog och mark jäkligt mycket som liten pöjk. Gick b.la. skogsbrukslinjen -83. Så jag är så att säga "mätt" på detta. Inte för att jag har någ
Ok så jävla gammal är jag inte. Men jag har i alla fall verkat inom Försvarmakten sedan -86 och innan det varit i skog och mark jäkligt mycket som liten pöjk. Gick b.la. skogsbrukslinjen -83. Så jag är så att säga "mätt" på detta. Inte för att jag har någ
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 19:29Gymnasiet -83 shit så gammal trodde jag inte du va!
Klart gubben ska ha en CX!Lite krunchy att gå till naprapaten, får se hur sömnen blir i natt!
Gymnasiet -83 shit så gammal trodde jag inte du va!
Klart gubben ska ha en CX!
Lite krunchy att gå till naprapaten, får se hur sömnen blir i natt!
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 20:13För att återgå till trådens ämne så kom jag ner till en cykel med platt bakdäck igår, fyllde fullt men fick stanna och pumpa två ggr under mitt 40min pass 🙁
Lagade slangen och kors i taket, i dag höll det luften. hela passet t.o.m. 😉
För att återgå till trådens ämne så kom jag ner till en cykel med platt bakdäck igår, fyllde fullt men fick stanna och pumpa två ggr under mitt 40min pass 🙁
Lagade slangen och kors i taket, i dag höll det luften. hela passet t.o.m. 😉
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 11:57Har det varit lagad slang varje gång som du får punktering i trainern?
Har det varit lagad slang varje gång som du får punktering i trainern?
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 12:18Var på slangen sitter hålen, stickhål eller kläm?
Mitt trainer däck är rena döden att försöka kränga på Campa Scirocco fälgen, mao stor risk för klämskada.
Har lyckats göra en klämskada som börja pysa efter 21mil, självklart halvägs på VR 🙁
Var på slangen sitter hålen, stickhål eller kläm?
Mitt trainer däck är rena döden att försöka kränga på Campa Scirocco fälgen, mao stor risk för klämskada.
Har lyckats göra en klämskada som börja pysa efter 21mil, självklart halvägs på VR 🙁
Quote from Funbeat user on 27 October 2012, 12:25Tur att du körde på trainern då.
Tur att du körde på trainern då.