Quote from Guest on 20 July 2010, 13:31Hej!
Övergått i allt större grad till cykling under vår och sommar då kroppen inte håller för enbart löpning. Fram till nu kört med min gamla mountainbike men börjar luta mot inköp av något trevligare att trampa med. Tanken är att cykla till jobbet (35km
Hej!
Övergått i allt större grad till cykling under vår och sommar då kroppen inte håller för enbart löpning. Fram till nu kört med min gamla mountainbike men börjar luta mot inköp av något trevligare att trampa med. Tanken är att cykla till jobbet (35km
Quote from Rasmus Olsson on 20 July 2010, 13:41Utan att ha fördjupat mig för mcyekt i komponenter osv, så är min röst på Nishikin.
Men ramens geometri är viktigare. Ta den som du tycker är snyggast och är skönast att sitta på.
Utan att ha fördjupat mig för mcyekt i komponenter osv, så är min röst på Nishikin.
Men ramens geometri är viktigare. Ta den som du tycker är snyggast och är skönast att sitta på.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 13:43Trek har väl livstidsgaranti på ramarna så det är avgörande i den prisklassen?
Trek har väl livstidsgaranti på ramarna så det är avgörande i den prisklassen?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 13:58Jag höll själv på att stöta och blöta vad jag skulle köpa och kom fram till att jag lika gärna kunde köpa exakt det jag ville ha från början istället för att köpa en instegscykel och sedan direkt börja sukta efter något annat. Du kommer ju spara några tio
Jag höll själv på att stöta och blöta vad jag skulle köpa och kom fram till att jag lika gärna kunde köpa exakt det jag ville ha från början istället för att köpa en instegscykel och sedan direkt börja sukta efter något annat. Du kommer ju spara några tio
Quote from Fredric Lagerström on 20 July 2010, 14:06Nishikin är finast tycker jag.
Nishikin är finast tycker jag.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:20Tja. Jag har varit inne på samma tankar. Jag tog mig upp till Sportson, helsingborg i Söndags och såg till min förvåning att de hade 15% på i stort sett alla racers. Jag tidigare kollat på Nishiki Criterium, Cresent Nano. Jag testkörde båda två, men även
Tja. Jag har varit inne på samma tankar. Jag tog mig upp till Sportson, helsingborg i Söndags och såg till min förvåning att de hade 15% på i stort sett alla racers. Jag tidigare kollat på Nishiki Criterium, Cresent Nano. Jag testkörde båda två, men även
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:22Har inte Cykeldoktorn något hemma?
Har inte Cykeldoktorn något hemma?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:38Svara på frågan på Eurosport, 2 Criterium kvar att vinna..
Svara på frågan på Eurosport, 2 Criterium kvar att vinna..
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:50Har ingen avsikt att byta upp mig då jag faktiskt tycker att 10k är rätt mycket pengar för en cykel då jag inte har någon avsikt att tävla eller liknande. Kan naturligtvis även beställa men upplever det som en fördel att kunna prova då jag inte har någon
Har ingen avsikt att byta upp mig då jag faktiskt tycker att 10k är rätt mycket pengar för en cykel då jag inte har någon avsikt att tävla eller liknande. Kan naturligtvis även beställa men upplever det som en fördel att kunna prova då jag inte har någon
Quote from Rasmus Olsson on 20 July 2010, 14:51Jag tävlar inte, men beställde igår en ny räcer för 21. 😉
Jag tävlar inte, men beställde igår en ny räcer för 21. 😉