Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag köpte en trek 1.2 i våras, är väldigt nöjd med den. Fungerat felfritt under våren och sommaren med höjdpunkten VR på 12 timmar.
Jag var glad att jag köpte via en cykelaffär(sportspec), det ingick service i två år. Som nybörjare är det värt väldigt myc

Wilier är sketasnygga och ofta utrustade med Campagnolo, jag valde att köpa lokalt (Umeå) strax över din prisklass men om jag inte köpt lokalt lutade det kraftigt mot Wilier från Cykelmagneten.

Wiliern blev jag lite sugen på måste jag nog säga.

Börje: Såg onekligen ut som en bra rabatt, förstår det dock som att just den modellen endast fanns i XXL. Ser en hel den andra modeller som också verkar rätt bra nedsatta tex
Scott Speedster S20 från 13 till 9
Scott Speedster S30 från 10 till 7,5
Wilier T

Du har aldrig vägarna förbi Umeå ?, jag måste säga att Team Sportia här har ett relativt stort utbud av cyklar hemma (för en "mindre" norrländsk stad), lite dåligt med Campagnolo utrustade cyklar men dom är väldigt bra att ha göra med och jag känner många

Varför nämns aldrig Battaglin i sådana här trådar? Jag har funderat på en sån. Har ni några funderingar om Battaglin?

(dubbelskott)
(Edit)

Det står en i vår hall. Jag rastar den regelbundet. Köptes begagnad av en kollega för några lusentappar. Den gör det den ska när jag är snäll mot den, dvs öppnar plånboken och låter cykelmeken purra den. Tyvärr är vare sig komponenterna eller hjul de bäst

http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&artgrp=3091&funk=visa_artikel&artnr=BAT0036-Sr

Verkar vara mycket för pengarna (Battaglin stod liksom Wilier högt på min lista eftersom den gick att få med dom växlar jag ville ha)

Har svårt a

Jag gjorde nästan som Fredrik. Jag lät Göran på Cykelmagneten välja ut något (han fick ett pris att hålla sig runt).

Han kom fram till samma ram som David föreslog för Fredrik, så jag känner mig ganska trygg med valet.