Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:52Ja, i Helsingborg.
Ja, i Helsingborg.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 14:58Helsingborg, bra förslag där.
Bruse: Vad blev det?
Helsingborg, bra förslag där.
Bruse: Vad blev det?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:02Jo Bruce jag förstår att en cykel kan kosta hur mycket som helst, tar säkert gärna en likadan som du köpt men förklara gärna för min fru varför jag behöver den för att ta mig till jobbet + lite motion då och då 🙂
Om jag sedan skulle bli biten av cykling
Jo Bruce jag förstår att en cykel kan kosta hur mycket som helst, tar säkert gärna en likadan som du köpt men förklara gärna för min fru varför jag behöver den för att ta mig till jobbet + lite motion då och då 🙂
Om jag sedan skulle bli biten av cykling
Quote from Rasmus Olsson on 20 July 2010, 15:07Säger som Ingemar Stenmark sa "Det är inte lätt att förklara för den som inte begriper". Behöver du förklara för din fru (eller någon annan), kommer hon eller de iallafall inte att förstå. Antingen förstår de med en gång eller inte alls.
Säger som Ingemar Stenmark sa "Det är inte lätt att förklara för den som inte begriper". Behöver du förklara för din fru (eller någon annan), kommer hon eller de iallafall inte att förstå. Antingen förstår de med en gång eller inte alls.
Quote from Berit Bengtson on 20 July 2010, 15:30Peder:
Varför köper inte både du och din fru varsin cykel?
En bra, lätt i kolfiber för 25-35k SEK för din fru och en lika bra, men i alu och därför ~0,3kg tyngre, för 15-25k SEK för dig?
Peder:
Varför köper inte både du och din fru varsin cykel?
En bra, lätt i kolfiber för 25-35k SEK för din fru och en lika bra, men i alu och därför ~0,3kg tyngre, för 15-25k SEK för dig?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:33Peder: Gör som Bruse säger o köp den som är snyggast o bekvämast, dvs gå på känslan i det här fallet. Sen om du blir helt cykelfrälst kan man ju börja prata tekniskt tjohej. 🙂
Peder: Gör som Bruse säger o köp den som är snyggast o bekvämast, dvs gå på känslan i det här fallet. Sen om du blir helt cykelfrälst kan man ju börja prata tekniskt tjohej. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:34Eller så får man den förrädiska kommentaren;
-"Tycker du vi behöver en sådan så tycker jag att du skall köpa den"
Det är snudd på omöjligt att köpa en då om man inte verkligen övertygar sig själv om att det är livsnödvändigt, vilket kan vara lite knepig
Eller så får man den förrädiska kommentaren;
-"Tycker du vi behöver en sådan så tycker jag att du skall köpa den"
Det är snudd på omöjligt att köpa en då om man inte verkligen övertygar sig själv om att det är livsnödvändigt, vilket kan vara lite knepig
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:34Ibland undrar jag vilken verklighet några av er andra här lever i..?
Ibland undrar jag vilken verklighet några av er andra här lever i..?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:37Jag gjorde det enkelt för mig och lät David välja cykel åt mig. Nöjd och belåten, bara motorn som behöver trimmas.
Jag gjorde det enkelt för mig och lät David välja cykel åt mig. Nöjd och belåten, bara motorn som behöver trimmas.
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 15:41Men du förhandlar kanske inte om ditt lönekonto?
Men du förhandlar kanske inte om ditt lönekonto?