Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Genrep inför Sista 24H+ Trollhättan den 29 juni.

Hej hopp, nu är det inte så långt kvar, knappa två månader. Känns som vintern inte har velat släppa taget om oss i år. Men snart så kommer våren att stå i full blom och strax därefter kör vi vår Råda Ultra Natt. Så välkomna med era anmälningar! Vi har ju

Hur ofta uppdateras http://www.prosys.se/lvsk/showregistrations.aspx ?

Hej Niklas, listan ska uppdateras automatiskt när man lägger in sin anmälan. Info om betalning är gjord, läggs in av vår kanslist i klubben. Är det något som inte stämmer så är det bra om vi får information om det.

Sen vill jag gärna uppmana de som har

Detta är en kanonslinga att springa på. Mjukt o fint underlag. Vi kommer ett gäng knallar,både med lag o individuellt. Någon som vil utmana?

Kul, nu har anmälningarna börjat rulla in!

Kalle, ni kommer att få hårt motstånd, jag vet flera "lag" som snart lägger in en anmälan. Kanske ni också ska akta er lite för RunKids (Hampus och Oliver) som förra året (då 10 och 11 år gamla) sprang längst s

En månad kvar till start!

Funktionärslistan har nu blivit ganska välfylld. Grillen kommer att vara tänd till glädje för både löpare och publik, musiken skall flöda ur högtalarna, när inte våra eminenta speakrar diskuterar tider, löpstilar & iform-rappo

Så kul det är normer, riktig coca-cola är den jag försöker undvika i första hand. Uppfattas av mig som extra kladdig och ger gnissel mellan tänderna. De falska colorna från Lidl/Coop/Netto ger däremot inga sådana problem 🙂

Niklas, vi fixar cola från Netto också - inga problem! 🙂

Vad härligt, anmälningarna rullar in! Ytterligare ett lag och nu har det även börjat fyllas på i damklassen. Efter helgens varma utmaning i Göteborg så säger jag bara att klarade du det varvet så klarar du även varvet på vår 6-timmarstävling! Det är nu ca