Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 21:56Hur länge kan man vänta med att anmäla sig? Funderar lite på hur benen känns efter SM 😛
Hur länge kan man vänta med att anmäla sig? Funderar lite på hur benen känns efter SM 😛
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 17:17Hej Linda,
Anmälningstiden går ut måndag den 3/6 kl. 24.00 - med god tid att hinna anmäla sig efter SM. Varmt välkommen till Råda och lycka till i Stockholm!
Hej Linda,
Anmälningstiden går ut måndag den 3/6 kl. 24.00 - med god tid att hinna anmäla sig efter SM. Varmt välkommen till Råda och lycka till i Stockholm!
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 17:18Svetten lackar hjärtat slår,
När du springer eller går.
I Råda Ultra Natt vi umgås ”på rad”,
Med utsikt över Lidköpings Stad.
Vid samlas vid Råda Vy – om du törs,
7:e juni kl 18.00 startskottet hörs. (uttal hörrs)
Buffébordet står dukat till fest
Kl. 24.0
Svetten lackar hjärtat slår,
När du springer eller går.
I Råda Ultra Natt vi umgås ”på rad”,
Med utsikt över Lidköpings Stad.
Vid samlas vid Råda Vy – om du törs,
7:e juni kl 18.00 startskottet hörs. (uttal hörrs)
Buffébordet står dukat till fest
Kl. 24.0
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 23:22Nu närmar vi oss 70 löpare. Resultaten kommer att sändas live under tävlingen och man kan skicka hälsningar till löparna via vår Facebooksida!
Nu närmar vi oss 70 löpare. Resultaten kommer att sändas live under tävlingen och man kan skicka hälsningar till löparna via vår Facebooksida!
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 23:35Väderleksprognosen för fredag visar strålande sol och upp till 20 grader på dagen. Det kommer att bli en toppenskön sommarkväll! Ett dygn kvar innan anmälan stänger!
Väderleksprognosen för fredag visar strålande sol och upp till 20 grader på dagen. Det kommer att bli en toppenskön sommarkväll! Ett dygn kvar innan anmälan stänger!
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 09:02Gäller att bestämma sig nu då. 6-timmarsdebut eller ej...
Gäller att bestämma sig nu då. 6-timmarsdebut eller ej...
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 10:35Fan vilken beslutångest jag har...
Fan vilken beslutångest jag har...
Quote from Fernanda Zei on 3 June 2013, 13:15Premiär på tidslopp för min del, ska bli grymt kul detta!
Premiär på tidslopp för min del, ska bli grymt kul detta!
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 21:40Härligt, igår stängde vi anmälan. Drygt 100 anmälda varav 14 lag och ca 55 singellöpare. Tisdag kvällen har också ägnats åt inköp av det mesta till "buffébordet". Oj vad alla tittade konstigt på den överfulla kundvagnen med snabba kolhydrater, socker, sal
Härligt, igår stängde vi anmälan. Drygt 100 anmälda varav 14 lag och ca 55 singellöpare. Tisdag kvällen har också ägnats åt inköp av det mesta till "buffébordet". Oj vad alla tittade konstigt på den överfulla kundvagnen med snabba kolhydrater, socker, sal
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 23:08Nu ligger startlistor och PM utlagt på Lidköpings VSK:s hemsida:
http://www6.idrottonline.se/LidkopingsVSK-Orientering/Arrangemang/RadaUltraNatt2013/
Nu ligger startlistor och PM utlagt på Lidköpings VSK:s hemsida:
http://www6.idrottonline.se/LidkopingsVSK-Orientering/Arrangemang/RadaUltraNatt2013/