Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=5557875

Grymt bra arrangemang och lagom utmanande bana.

Min dotter inspirerades av Axel Håkansson (P8) och nu är planerna att åka till Skövde Ultrafestival. Hon för 6-timmars och jag själv för 12-timmars.

Ett mycket bra arrangemang, dryck av alla de slag, och olika ätbart i stor mängd, allt fungerade utmärkt, men banan är inte helt lättlöpt, den är något kuperad. Jag kom till start något osäker på ifall min träning skulle räcka till för 6-timmars, det var

Jag är mycket imponerad av ditt lopp Conny,var det pers?

Jag har bara gjort ett 6-timmars tidigare, det var i Lilla Edet 2007, men detta var mitt bästa lopp så här långt, det var jobbigt redan från start, men av någon konstig anledning höll det hela vägen, jag kände mej trött hela tiden, tungt att andas men ben

Kul att se att din farsa fortfarande springer. Vi träffades i Växjö för ett par år sedan, det blir inte så ofta nu för tiden. Ha de så gott.

Vad kul att det gick bra för er och att ni tycke om banan, om än lite lätt kuperad 😉 och arrangemanget. Vi vilar oss ett tag nu men det finns ju stor möjlighet att vi kör nästa år igen - och då är ni Varmt Välkomna tillbaka!

Grattis Helen till ännu ett lyckat evenemang.

En speciell ros till Conny och hans prestation.
Hans far ej att förglömma.

Tack K-G!

Det här är ju så kul - så man vill ju att fler ska prova på, eller hur?

Om jag är lite piggare efter Stockholm så kommer jag nästa år