Quote from Catharina Brattlin on 14 May 2014, 19:12Anders, prova shottarna med koncentrerad rödbetsjuice: http://www.bodystore.com/3/sv/varumarken/beet-it
Man lider under en mycket kortare tid - typ två klunkar så är det slut. 😉
Sen att det ger mig magknip multum är en annan femma...
Anders, prova shottarna med koncentrerad rödbetsjuice: http://www.bodystore.com/3/sv/varumarken/beet-it
Man lider under en mycket kortare tid - typ två klunkar så är det slut. 😉
Sen att det ger mig magknip multum är en annan femma...
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 21:47Urk. Shotsen smakar faktiskt vidrigt. Men vanlig rödbetjuice är smarrigt.
Sen kan jag förstå om en del har lite svårt för min personliga specialblandning till lite längre tävlingar - vitargo electrolyt med ca. 15% rödbetsjuice. Det krävs lite inlärning f
Urk. Shotsen smakar faktiskt vidrigt. Men vanlig rödbetjuice är smarrigt.
Sen kan jag förstå om en del har lite svårt för min personliga specialblandning till lite längre tävlingar - vitargo electrolyt med ca. 15% rödbetsjuice. Det krävs lite inlärning f
Quote from Funbeat user on 14 May 2014, 21:48Kanske ska tillägga att jag dessutom tycker shotsen är hutlöst dyra i förhållande till vad de ger. Men det finns ju iofs gott om dyra tillskottsprodukter därute.
Kanske ska tillägga att jag dessutom tycker shotsen är hutlöst dyra i förhållande till vad de ger. Men det finns ju iofs gott om dyra tillskottsprodukter därute.
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 11:22Hur tar men rödbetsjuicen för bäst effekt?
Dagligen för att maximera träningen under en längre period, eller
Bygger upp mängden i kroppen i ca en vecka inför tävling, eller
Annat sätt?
Hur tar men rödbetsjuicen för bäst effekt?
Dagligen för att maximera träningen under en längre period, eller
Bygger upp mängden i kroppen i ca en vecka inför tävling, eller
Annat sätt?
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 20:44Jag brukar ta varje morgon ca. en deciliter. Och sedan lite extra så nära som möjligt i Tävling. 🙂
Jag brukar ta varje morgon ca. en deciliter. Och sedan lite extra så nära som möjligt i Tävling. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2014, 20:44Jag brukar ta varje morgon ca. en deciliter. Och sedan lite extra så nära som möjligt i Tävling. 🙂
Jag brukar ta varje morgon ca. en deciliter. Och sedan lite extra så nära som möjligt i Tävling. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2014, 19:32Körde ett gäng färska rödbetor i juicemixern och svepte; fy vad vidrigt det var. Fick kämpa mot kräkreflexen i flera timmar; och jag som kan äta hur mycket inlagda rödbetor som helst. Nu har jag helt tappat lusten att äta rödbetor över huvud taget.. hahah
Körde ett gäng färska rödbetor i juicemixern och svepte; fy vad vidrigt det var. Fick kämpa mot kräkreflexen i flera timmar; och jag som kan äta hur mycket inlagda rödbetor som helst. Nu har jag helt tappat lusten att äta rödbetor över huvud taget.. hahah
Quote from Funbeat user on 11 June 2014, 21:52😀 Lars ! När du dricker ett år kommer du att älska Rödbetjuice . 😀
😀 Lars ! När du dricker ett år kommer du att älska Rödbetjuice . 😀
Quote from Funbeat user on 11 June 2014, 22:34Råriv + färskpressad citron över = bästa salladen
Riv ett antal och förvara i kylen, man vänjer sig vid färgstänken. 🙂
Råriv + färskpressad citron över = bästa salladen
Riv ett antal och förvara i kylen, man vänjer sig vid färgstänken. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2014, 23:04Ska man göra rödbetsjuice är det extremt viktigt att man får bort all skal... För smaken av jord är där direkt... och det räcker med en väldigt liten bit för att sabba.. Har du skum i glaset är det läge att ta bort det innan du sveper det =)
Ska man göra rödbetsjuice är det extremt viktigt att man får bort all skal... För smaken av jord är där direkt... och det räcker med en väldigt liten bit för att sabba.. Har du skum i glaset är det läge att ta bort det innan du sveper det =)