Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Efter senaste uppgraderingen verkar Funbeat ha slutat räkna ihop tid och distans efter intervallpass. Matade in intervalltider i smårutorna,och det syns om man visar passet, men i kalendern står det 0 km och 0 minuter.
Tillfälligt fel eller medvetet val?

La in mina intervaller för 1:a gånge för någon vecka sedan och noterade att dem summerade ihop. Oväntat eftersom jag lagt in total innan...
Men idag la den inte ihop när jag väntade mig detta.

Något har i alla fall ändrats, antagligen kan man kalla det e

+1 (fungerar inte längre)

Noterade också det. Sedan vet jag inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Totalen för mig brukar inkludera tiden för vila samt tid/sträcka för upp/nedjogg och tidigare har jag blivit irriterad på att mina inmatade värden har skrivits över. Jag skulle

Jag retade mig lite på det också. Men å andra sidan är lite matteövning inte helt fel heller.

Skulle man kunna få en knapp "SUMMERA" som räknar ihop tid och sträcka från alla intervaller?

Tidigare fungerade det så att alla intervalltider summerades ihop i fältet där man skriver totaltid, men sedan senaste uppdateringen fungerar det inte längre. 🙁

Ja det var ganska bra ...

Det borde åtminstone gå att markera de intervallerna man vill ska räknas med. Om någon nu inte vill ha med alla intervaller.

Stör mig också på att det inte längre fungerar, nu när jag lärt mig använda denna funktion.