Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 18:25Detta kan ju knappast klassas som en "feature", måste vara en bugg ju!
Detta kan ju knappast klassas som en "feature", måste vara en bugg ju!
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 09:18Kanske en ofrivillig feature?
Kanske en ofrivillig feature?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 11:51Jag använde också denna funktion innan, och saknar den nu när det inte funkar. Hoppas det går att ordna.
Jag använde också denna funktion innan, och saknar den nu när det inte funkar. Hoppas det går att ordna.
Quote from paceUP! on 15 August 2010, 19:26Saknar också funktionen.
Saknar också funktionen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 21:27Saknar också funktionen. Borde gå att ordna?
Saknar också funktionen. Borde gå att ordna?
Quote from Magnus Gelang on 22 August 2010, 21:34Ja den har ju funnits tidigare.
Är det en bugg eller är det något Olle medvetet tagit bort för att medlemmar inte önskade den?
Ja den har ju funnits tidigare.
Är det en bugg eller är det något Olle medvetet tagit bort för att medlemmar inte önskade den?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 11:21Är det "+1" man skriver om man håller med? I så fall: +1. Tyckte det var bra som det var förut, jag fick en snitthastighet på intervallerna automatiskt. Nu måste det räknas manuellt.
Är det "+1" man skriver om man håller med? I så fall: +1. Tyckte det var bra som det var förut, jag fick en snitthastighet på intervallerna automatiskt. Nu måste det räknas manuellt.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 11:25Jag trodde det var min dator som dummade sig, jag hade velat lägga ihop 400m-intervaller för att få fram snitthastigheten över hela passet men det fungerade inte 🙁 🙁
Jag trodde det var min dator som dummade sig, jag hade velat lägga ihop 400m-intervaller för att få fram snitthastigheten över hela passet men det fungerade inte 🙁 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 16:08Allra trevligast vore om man kunde .... kryssa i en ruta? Addera intervallerna eller låt bli?
Allra trevligast vore om man kunde .... kryssa i en ruta? Addera intervallerna eller låt bli?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:06+1
+1