Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eller kanske hellre kryssa i om man inte vill addera den? Fast bra tänkt i vilket fall!

Man skulle kunna ha en drop-down där man får välja om ikryssad ruta betyder summera eller inte summera?

Att kryssa i en ruta som säger om man vill ha en dropdown där man väljer vad ikryssningen för varje intervall betyder vore bra att kunna göra!!!

Låter ju bra.
Christer>Styr du upp det här nu och mailar Olle så att vi får våra surt förvärvade intervallminuter och kilometer visade i topplistan igen? Om vi kryssar i summeringsdropdownlistkrysset alltså.

Fixat Maria, nu väntar vi på Olle.

Skulle det inte vara bra om det både summerades och särredovisades så man automatiskt kan se både varvtider och totalen? Då behövs ju inga drop..ja..kryss 🙂

Håller med, intervallerna skall summeras ihop automatiskt i ett eget fält. Sedan kan man föra över det till läng/tid-fältet om man vill.

Antar att det krockar med överföring av data från klockor, därför har den automagiska överföringen försvunnit.

Nu är ordningen återställd!

Ska tilläggas att jag inte ordnat med den önskade kryssrutan (ännu).

Olle du är snabb du!

Som jag skrev mailade jag Olle - i morse fick jag följande mail:

"Tjenare!

Nu är det kirrat. Se inlägg i diskussionen.

Tack för att du mailade!

Mvh
Olle"

Snacka om kundsupport!!!

Äh, vadå, du var ju tvungen att MAILA? Det skall räcka att TÄNKA på ett problem tycker jag!