Quote from Elias Engqvist on 1 September 2010, 09:28Då skulle det bli ganska rörigt har jag en känsla av... 🙂
Då skulle det bli ganska rörigt har jag en känsla av... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 14:29Skönt att det fungerar igen. 🙂
Tack Olle - och Christer!
Skönt att det fungerar igen. 🙂
Tack Olle - och Christer!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 15:17Å, vad bra.... (t+)
Å, vad bra.... (t+)
Quote from Magnus Gelang on 1 September 2010, 17:13Tack Olle 😀
Och tack Christer som mailade 🙂
Tack Olle 😀
Och tack Christer som mailade 🙂
Quote from Elias Engqvist on 1 September 2010, 17:24Jag tror att av Olle och mig gjorde jag det mindre jobbet 🙂
Jag tror att av Olle och mig gjorde jag det mindre jobbet 🙂
Quote from Magnus Gelang on 1 September 2010, 17:59Hehe ja men nån ska dock göra det 🙂
Hehe ja men nån ska dock göra det 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 1 September 2010, 19:23Jag är förstummad.
Vad snabbt det gick.
Christer liksom bara mailade och sen bara allt funkade igen.
Olle hör bön.
Tillägg: Och Christer vet hur man ska be.
Praise!
Jag är förstummad.
Vad snabbt det gick.
Christer liksom bara mailade och sen bara allt funkade igen.
Olle hör bön.
Tillägg: Och Christer vet hur man ska be.
Praise!
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:27Han tillhör Davidianerna.
Han tillhör Davidianerna.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:29Det där läte lite som Olle är stor och Christer är hans profet. 🙂
Det där läte lite som Olle är stor och Christer är hans profet. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 23:33Kanske skulle man starta en ny tråd men det kan ju också passa här... Jag laddade in ett intervallpass i dag från min Garmin 305(.tcx) men där kom inga intervaller upp, kan man inte ladda in intervallpass från fil eller gps? annars vore väl det bra. Se mi
Kanske skulle man starta en ny tråd men det kan ju också passa här... Jag laddade in ett intervallpass i dag från min Garmin 305(.tcx) men där kom inga intervaller upp, kan man inte ladda in intervallpass från fil eller gps? annars vore väl det bra. Se mi