Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRåsta runt 2012???
You need to log in to create posts and topics.

Vet något om det är någon som planerar/ ska planera någon upplaga av Råsta runt 5h för 2012? Finns det då någon information om detta? Själv skulle jag kunna vara sugen på detta 🙂

Hoppas...mer!

Calling Lena, Lena come in please?

Jag hade fantastiskt skoj nu senast. Tänkte bara ta det för vad det var, ett tidslopp. Men efteråt fick jag besked om att banan var kontrollmätt och mina 20 varv räknades som officiell mara. Whohoo!

Hoppas att Råsta Runt arrangeras igen av Lena och att det är så tidigt som möjligt i februari med tanke på RM 24h sista helgen i februari. Jag har varor förkyld 3 år irad under februari.

Men alltså var är LM?! Hon saknas här i tråden (Mikaela, det är LM som är arrangör)

Lena har varit inne i annan tråd i dag.

Nu lär jag inte komma nästa år heller,men bara lugn. 🙂
Inte stressa.

Lugna och fina vänner. Jag har varit på lite julkul ikväll med jobbarkompisar och nu ska jag sova. Dröm om Råsta runt så återkommer jag i frågan!

Haha.. Lena känn dig populär 😉

Jag dyker också upp på Råsta runt helt klart. Gjorde ju bara 2h under stormen 2010 (V)

Fem-års-jubilerande RÅSTA RUNT är absolut vinterns "största" långlopp alla kategorier.
Har du nu vaknat ur din skönhetssömn Lena så säger jag bara ...Kjell Åström Tävlandes för Månkarbo IF anmäler sig härmed för deltagande i detta absolut mest gångbara lo

Är den 11:e ett garanterat datum?

Jag kommer anordna ett långloppsevent i februari och vill inte att det krockar.. För i så fall plockar jag den 18:e.

Lena bekräfta nu 🙂