Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 01:36Sprang förbi en massa deltagare när jag var ute på långpass i samma tid, dock körde jag bara 2:25 och inte bara den sträckan (var över till Hagaparken en sväng med), så än så länge platsar man inte direkt. Men det såg väldigt roligt ut! Så nästa år kanske
Sprang förbi en massa deltagare när jag var ute på långpass i samma tid, dock körde jag bara 2:25 och inte bara den sträckan (var över till Hagaparken en sväng med), så än så länge platsar man inte direkt. Men det såg väldigt roligt ut! Så nästa år kanske
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 21:52Även jag villl skicka ett stort tack till Lena och övriga funktionärer. Inte varje dag man får springa gratis i 5 timmar. Och hur mycket fick ni egentligen vinka under loppet 😉
Jonas, tack för bilderna du la upp. Några fler som har foton från tävlingen
Även jag villl skicka ett stort tack till Lena och övriga funktionärer. Inte varje dag man får springa gratis i 5 timmar. Och hur mycket fick ni egentligen vinka under loppet 😉
Jonas, tack för bilderna du la upp. Några fler som har foton från tävlingen
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 22:29Det finns många bilder på teamfakta.se
Det finns många bilder på teamfakta.se
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:15Kjell Å. brukar alltid hävda att det heter "jåglar". Och han tog sig god tid att studera dem, ser jag 🙂
Kjell Å. brukar alltid hävda att det heter "jåglar". Och han tog sig god tid att studera dem, ser jag 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:58Haha Sigge ...du har så rätt så rätt...!!? Visst fick dom kanske fina bilder på såväl hägrar som canadagäss...men undrar om inte bilderna på "dår-finkarna" ändå var bäss.....ehe. (Mindre läspning liksom..!?
Haha Sigge ...du har så rätt så rätt...!!? Visst fick dom kanske fina bilder på såväl hägrar som canadagäss...men undrar om inte bilderna på "dår-finkarna" ändå var bäss.....ehe. (Mindre läspning liksom..!?
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2012, 10:11Detta är, enligt Google, en bild på en Dårfink:
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_sFTj7RaQGBE/TFHW93u-eKI/AAAAAAAAAPg/5OkjCIqve_E/s1600/DSC00289.JPG
Detta är, enligt Google, en bild på en Dårfink:
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_sFTj7RaQGBE/TFHW93u-eKI/AAAAAAAAAPg/5OkjCIqve_E/s1600/DSC00289.JPG
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 19:17Tråkigt att den var så extra lik en deltagare från norduppland....ehe...Hoppas att du hänger på nästa år om det blir något Christer...vi kan då ha sällis på sista varvet. I år var det ju bara undertecknad som maxade tiden liksom..!?
Tråkigt att den var så extra lik en deltagare från norduppland....ehe...Hoppas att du hänger på nästa år om det blir något Christer...vi kan då ha sällis på sista varvet. I år var det ju bara undertecknad som maxade tiden liksom..!?