Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 21:02sedär, Funbeat levererar som vanligt (H:)
kan ni lägga till tänkt tempo under tävlingen också så jag vet vart jag ska börja 😉
ses på lördag!
sedär, Funbeat levererar som vanligt (H:)
kan ni lägga till tänkt tempo under tävlingen också så jag vet vart jag ska börja 😉
ses på lördag!
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 22:00Börjar bli dags att bestämma sig om jag ska ta mig runt några varv. Vore ju synd att bryta denna tradition. 🙂 En mil ska jag nog klara.
Börjar bli dags att bestämma sig om jag ska ta mig runt några varv. Vore ju synd att bryta denna tradition. 🙂 En mil ska jag nog klara.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 07:18Ja komsikomsi Helena! 🙂
Ja komsikomsi Helena! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 10:32kollade läget igår efter sjukdag i onsdags. går att springa men ingen dunder fart igår kväll .... så vi ses imorgon, Helena 🙂
kollade läget igår efter sjukdag i onsdags. går att springa men ingen dunder fart igår kväll .... så vi ses imorgon, Helena 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 10:38Ja Helena du kan springa i partygruppen med Shamala och mig om du vill. Där det händer.... 🙂
Ja Helena du kan springa i partygruppen med Shamala och mig om du vill. Där det händer.... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 11:48Jag kommer och tar några varv. Får se hur långt, kommer heja på er andra 🙂
Jag kommer och tar några varv. Får se hur långt, kommer heja på er andra 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 17:58Jag får tyvärr hoppa av. Förkylningen vill inte släppa sitt grepp riktigt. Hoppas ni får roligt och njuter av varven:-)
Jag får tyvärr hoppa av. Förkylningen vill inte släppa sitt grepp riktigt. Hoppas ni får roligt och njuter av varven:-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 19:42Nu är det inlagt i kalendern. Men i lopptråden är det ingen som skriver. Och bara fem ska springa. Nu ska jag bestämma vilken tid jag ska springa också. Många beslut ska tas. 🙂 Och jag håller mig alltid till partygruppen.
Nu är det inlagt i kalendern. Men i lopptråden är det ingen som skriver. Och bara fem ska springa. Nu ska jag bestämma vilken tid jag ska springa också. Många beslut ska tas. 🙂 Och jag håller mig alltid till partygruppen.
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 20:00Jag hann inte baka! Men jag kommer och tuffar runt!
Jag hann inte baka! Men jag kommer och tuffar runt!
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 15:20Oj, vad kul det var! Hade tänkt lalla runt i 2 timmar men det slutade med 15 varv och nästan 3,5 h. Får tacka allt trevligt sällskap för det! Och det är inte varje dag man får se en vattenrall heller (blev det rätt nu Håkan?). Var tveksam till konceptet a
Oj, vad kul det var! Hade tänkt lalla runt i 2 timmar men det slutade med 15 varv och nästan 3,5 h. Får tacka allt trevligt sällskap för det! Och det är inte varje dag man får se en vattenrall heller (blev det rätt nu Håkan?). Var tveksam till konceptet a