Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRåsta runt 2012???
You need to log in to create posts and topics.

sedär, Funbeat levererar som vanligt (H:)

kan ni lägga till tänkt tempo under tävlingen också så jag vet vart jag ska börja 😉

ses på lördag!

Börjar bli dags att bestämma sig om jag ska ta mig runt några varv. Vore ju synd att bryta denna tradition. 🙂 En mil ska jag nog klara.

Ja komsikomsi Helena! 🙂

kollade läget igår efter sjukdag i onsdags. går att springa men ingen dunder fart igår kväll .... så vi ses imorgon, Helena 🙂

Ja Helena du kan springa i partygruppen med Shamala och mig om du vill. Där det händer.... 🙂

Jag kommer och tar några varv. Får se hur långt, kommer heja på er andra 🙂

Jag får tyvärr hoppa av. Förkylningen vill inte släppa sitt grepp riktigt. Hoppas ni får roligt och njuter av varven:-)

Nu är det inlagt i kalendern. Men i lopptråden är det ingen som skriver. Och bara fem ska springa. Nu ska jag bestämma vilken tid jag ska springa också. Många beslut ska tas. 🙂 Och jag håller mig alltid till partygruppen.

Jag hann inte baka! Men jag kommer och tuffar runt!

Oj, vad kul det var! Hade tänkt lalla runt i 2 timmar men det slutade med 15 varv och nästan 3,5 h. Får tacka allt trevligt sällskap för det! Och det är inte varje dag man får se en vattenrall heller (blev det rätt nu Håkan?). Var tveksam till konceptet a