Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 23:03Jag har 30 st nummerlappar. Jag ser gärna att ni andra INTE har nummerlappar, eller i så fall några avvikande hemmagjorda plojlappar utan siffror på. Detta för att underlätta funktionärernas jobb!
(det är alltså inte antalet nrlappar som är den trånga sek
Jag har 30 st nummerlappar. Jag ser gärna att ni andra INTE har nummerlappar, eller i så fall några avvikande hemmagjorda plojlappar utan siffror på. Detta för att underlätta funktionärernas jobb!
(det är alltså inte antalet nrlappar som är den trånga sek
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 06:28Lovar Lena, ingen egen nummerlapp! 🙂
Lovar Lena, ingen egen nummerlapp! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 12:38Däremot är det krav på att alla ska VINKA glatt när ni passerar funkisarna 🙂
Däremot är det krav på att alla ska VINKA glatt när ni passerar funkisarna 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 19:32Har just mailat Lena att jag ger upp min plats... Har känningar i vänster lår sedan ett par löppass och inser att jag aldrig skulle fixa att springa i 5 timmar. Grattis Daniel Becker som verkar vara näste man på tur för en nummerlapp 🙂
Har just mailat Lena att jag ger upp min plats... Har känningar i vänster lår sedan ett par löppass och inser att jag aldrig skulle fixa att springa i 5 timmar. Grattis Daniel Becker som verkar vara näste man på tur för en nummerlapp 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 19:54Jag brukar ropa mitt nummer vid passeringen...ja som man gjorde för ett antal gånger sedan då typ K-G körde sina varianter mitt i natten i Trollhättan. Kul det åxå...
Jag brukar ropa mitt nummer vid passeringen...ja som man gjorde för ett antal gånger sedan då typ K-G körde sina varianter mitt i natten i Trollhättan. Kul det åxå...
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:23men Emma, kan du inte hänga med en liten stund i alla fall? En sväng runt sjön eller två är bättre än noll så länge du inte överanstränger benet såklart. Vi kan prata tågresa Bangkok-Singapore i några varv om du vill... 😉
men Emma, kan du inte hänga med en liten stund i alla fall? En sväng runt sjön eller två är bättre än noll så länge du inte överanstränger benet såklart. Vi kan prata tågresa Bangkok-Singapore i några varv om du vill... 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 22:23Uppdatering med tävlingsinfo på abcspringer.se nu!
Uppdatering med tävlingsinfo på abcspringer.se nu!
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 10:04jag låg hemma lite små däckad men en dags sömn med alla kurer gjorde susen...... kommer inte räcka för 5 timmar men några varv med en löparvän ser jag fram emot! springer utan nrlapp 🙂
jag låg hemma lite små däckad men en dags sömn med alla kurer gjorde susen...... kommer inte räcka för 5 timmar men några varv med en löparvän ser jag fram emot! springer utan nrlapp 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 10:59Jippi!!!!
/löparvännen som får sällis 🙂
Jippi!!!!
/löparvännen som får sällis 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 11:00Hoppas bli frisk och som representant för runday, vore det gött med några varv runt sjön. Där jag trevande började löpträna 2001. Håll era tummar att förkylningen släpper. Emma krya krya;)))€€€
Hoppas bli frisk och som representant för runday, vore det gött med några varv runt sjön. Där jag trevande började löpträna 2001. Håll era tummar att förkylningen släpper. Emma krya krya;)))€€€