Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 19:08Ja Helena, jag kom precis på det när jag skickat iväg mitt inlägg. Synd, för jag har en nummerlapp från ett lopp med ett lite roligt namn. Eller smått ångestskapande. 🙂
Ja Helena, jag kom precis på det när jag skickat iväg mitt inlägg. Synd, för jag har en nummerlapp från ett lopp med ett lite roligt namn. Eller smått ångestskapande. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 19:58Vill så gärna vara med,men jag är förkyld. Än är det några dagar kvar, så jag har inte gett upp hoppet än. Men att starta efter en förkylning med fem timmars löpning kanske inte är det optimala...
Vill så gärna vara med,men jag är förkyld. Än är det några dagar kvar, så jag har inte gett upp hoppet än. Men att starta efter en förkylning med fem timmars löpning kanske inte är det optimala...
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 20:405 timmar är väl inget måste? 🙂 jag ska inte kasa runt några 5 timmar, men jag har iofs ingen nummerlapp. Men dit ska jag. En stund. 🙂
5 timmar är väl inget måste? 🙂 jag ska inte kasa runt några 5 timmar, men jag har iofs ingen nummerlapp. Men dit ska jag. En stund. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:03Hoppas du piggnar till Helena och fem timmar är inget måste. Mitt mål är att roa mig i två timmar. 😉
Hoppas du piggnar till Helena och fem timmar är inget måste. Mitt mål är att roa mig i två timmar. 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:04Helena: om du inte ska springa så kan du hålla mig sällskap en stund 🙂
Helena: om du inte ska springa så kan du hålla mig sällskap en stund 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:07"Kasa runt"....e de sumpan-tugg eller...?! Vi bonnläppar har ju svårt med språket här inne i dom tvenne tvilling-städerna...!?
"Kasa runt"....e de sumpan-tugg eller...?! Vi bonnläppar har ju svårt med språket här inne i dom tvenne tvilling-städerna...!?
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:11Kjell: kasa runt = jogga runt i ett soft tempo.
Kjell: kasa runt = jogga runt i ett soft tempo.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:13Kanon Hurtbullan....det är ju det som jag pysslar med vet ja..!
Kanon Hurtbullan....det är ju det som jag pysslar med vet ja..!
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:16Tack Peter :).
Rackarns alla nummerlappar är på jobbet och ska inte dit men trollungen kan nog rita en åt mig.Daniel- vad roligt ! då kan du prata med mig varje gång du varvar!
Jag bjuder med lite folk som kommer och stödspringer hoppas det är ok.
Sko
Tack Peter :).
Rackarns alla nummerlappar är på jobbet och ska inte dit men trollungen kan nog rita en åt mig.
Daniel- vad roligt ! då kan du prata med mig varje gång du varvar!
Jag bjuder med lite folk som kommer och stödspringer hoppas det är ok.
Sko
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 21:24Jag trodde 5 timmar vara MINIMUM för att få vara med;)
Jag trodde 5 timmar vara MINIMUM för att få vara med;)