Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 18:43Tips - ta med det ni ska dricka i termosar. Vatten i vattenflaskor fryser till is, även om det är hett när man häller i det.
Choklad blir också stenhårt i kylan. Geléhallon också. Tja, efter fem timmar i kylgrader har det mesta blivit iskalla klumpar 🙂
Tips - ta med det ni ska dricka i termosar. Vatten i vattenflaskor fryser till is, även om det är hett när man häller i det.
Choklad blir också stenhårt i kylan. Geléhallon också. Tja, efter fem timmar i kylgrader har det mesta blivit iskalla klumpar 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 18:48Jag kommer inte. Är iiiinte i form. Har varit på tok för mycket med allt möjligt.
Jag kommer inte. Är iiiinte i form. Har varit på tok för mycket med allt möjligt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 18:53Månkarbo Marathon kommer som alltid att bjuda deltagare å funktionärer på det finfina tyska ölet Nobelaner efter loppet...men förhoppningsvis inte djupfryst som förra året...hehehe. Janne Paraniak kommer att ta med sig till duschen i tennisstadion men det
Månkarbo Marathon kommer som alltid att bjuda deltagare å funktionärer på det finfina tyska ölet Nobelaner efter loppet...men förhoppningsvis inte djupfryst som förra året...hehehe. Janne Paraniak kommer att ta med sig till duschen i tennisstadion men det
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:04är jag helt trög eller var anmäler man sig? jag kommer springa runt iallafall med eller utan anmälan och lita på garmin och 3 termosar och snäll pojkvän som kommer med det jag beordrar vid 12. hinner jag bjussar jag på hembakta bullar.
häppåer!
är jag helt trög eller var anmäler man sig? jag kommer springa runt iallafall med eller utan anmälan och lita på garmin och 3 termosar och snäll pojkvän som kommer med det jag beordrar vid 12. hinner jag bjussar jag på hembakta bullar.
häppåer!
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 23:10Tips: Kladdkaka håller sig mjuk även vid minusgrader. Gott och energirikt.
Tips: Kladdkaka håller sig mjuk även vid minusgrader. Gott och energirikt.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 23:30Soffan, man anmälde sej här
http://abcspringer.se/
De trettio nummerlapparna är redan tagna men anmäl dej ändå så vet Lena & Co ungefär hur många som kommer
Soffan, man anmälde sej här
http://abcspringer.se/
De trettio nummerlapparna är redan tagna men anmäl dej ändå så vet Lena & Co ungefär hur många som kommer
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 15:08Jag kommer oxå och debuterar på råsta 5h. Får väl likt rbt ta med egen nr lapp och räkna varven själv. Kylväska vid varvningen låter brilliant, med termosar och övrig föda. Nu blir det att friskna till ordentligt. Är ni andra peppade?
Jag kommer oxå och debuterar på råsta 5h. Får väl likt rbt ta med egen nr lapp och räkna varven själv. Kylväska vid varvningen låter brilliant, med termosar och övrig föda. Nu blir det att friskna till ordentligt. Är ni andra peppade?
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 15:28Jajust ja, en egen nummerlapp kan man ju ta med. 🙂
Jajust ja, en egen nummerlapp kan man ju ta med. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:25Men då kanske varvräknarna blir lätt förvirrade om det springer runt 30 st med egna nummerlappar. 🙂
Men då kanske varvräknarna blir lätt förvirrade om det springer runt 30 st med egna nummerlappar. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 17:32Löses genom att man också tar med sig en egen varvräknare.
Löses genom att man också tar med sig en egen varvräknare.