Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 11:19Bra med en Rundayare som byts ut mot annan. Jag och sambon kommer med stor sannolikhet i vilket fall som helst och springer en mil, eller två, eller tre.
Och jag diskuterar gärna tågresor med Håkan under några varv 🙂
Bra med en Rundayare som byts ut mot annan. Jag och sambon kommer med stor sannolikhet i vilket fall som helst och springer en mil, eller två, eller tre.
Och jag diskuterar gärna tågresor med Håkan under några varv 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:29bra där, Emma 😀
Och är det någon som varit i Singapore eller Kuala Lumpur så får ni gärna dela med er av era erfarenheter, jag tänkte åka ner i slutet av April nämligen.
bra där, Emma 😀
Och är det någon som varit i Singapore eller Kuala Lumpur så får ni gärna dela med er av era erfarenheter, jag tänkte åka ner i slutet av April nämligen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:33Åkte faktiskt tåget från kuala lumpor till joho bahur extremt nära singapore oxå 2001. Så håkan du kan pumpa mig på malaysia info. Har besökt landet två ggr totalt 3 månader.
Hoppas bli frisk nu. Det var typ 51 veckor sedan så jag har glömt hur segt den
Åkte faktiskt tåget från kuala lumpor till joho bahur extremt nära singapore oxå 2001. Så håkan du kan pumpa mig på malaysia info. Har besökt landet två ggr totalt 3 månader.
Hoppas bli frisk nu. Det var typ 51 veckor sedan så jag har glömt hur segt den
Quote from Jonny Persson on 9 February 2012, 12:34Jag har varit en vecka i vardera av städerna Håkan. Jag kanske skulle dyka upp och dra några varv. 🙂
Jag har varit en vecka i vardera av städerna Håkan. Jag kanske skulle dyka upp och dra några varv. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:55Håkan, ska du åka Eastern & Oriental Express så är det väl bara att slanta upp och njuta av lyxen. Annars har jag bott ett tag i Singapore så den stan kan jag ganska så bra. Däremot ska jag inte springa Råsta runt....
Håkan, ska du åka Eastern & Oriental Express så är det väl bara att slanta upp och njuta av lyxen. Annars har jag bott ett tag i Singapore så den stan kan jag ganska så bra. Däremot ska jag inte springa Råsta runt....
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:59Har ej bott där, men tillbringade 2 månader 1970.
Redan då fanns "Hash Runners" i denna stad 🙂Om du är intresserad av denna illustra grupp så är Singapore ett mycket bra val.
Har ej bott där, men tillbringade 2 månader 1970.
Redan då fanns "Hash Runners" i denna stad 🙂
Om du är intresserad av denna illustra grupp så är Singapore ett mycket bra val.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 14:23Ok - look out for me, jag kommer nämligen från Malaysia 🙂 var hemma så sent som aug 2010... tips erbjuds gratis....
Om någon funderar på att åka till DUabi - senaste tips från resan där i okt & nov 2011....
Dock är jag ingen snabb löpare!
🙂
Ok - look out for me, jag kommer nämligen från Malaysia 🙂 var hemma så sent som aug 2010... tips erbjuds gratis....
Om någon funderar på att åka till DUabi - senaste tips från resan där i okt & nov 2011....
Dock är jag ingen snabb löpare!
🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 19:27Vet att jag läste någonstans hur det var med duschmöjlighet men hittar inte det nu. Kan någon klok person uppdatera mig?
Vet att jag läste någonstans hur det var med duschmöjlighet men hittar inte det nu. Kan någon klok person uppdatera mig?
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 19:40Solna Tennisstadion ca 200 meter från start/mål....se Lenas finfina karta på ABCspringer.
Solna Tennisstadion ca 200 meter från start/mål....se Lenas finfina karta på ABCspringer.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 19:45Tack! Och nu hittade jag det på hemsidan också.
Tack! Och nu hittade jag det på hemsidan också.