Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRåsta runt 2012???
You need to log in to create posts and topics.

Håller med Emma, det är lätt att ryckas med och prestera mer än tänkt från början. Mitt mål var 8 varv och det blev tillslut 10 tack vare de fantastiska funktionärerna.

Tack! 😀

Håller med - tack för ett trevligt arrangemang och trevligt sällskap. Och visst var hägrarna maffiga? 🙂 Speciellt dom som satt uppe i träden såg häftiga ut - som gamar nästan.

Tusen tack för en jättetrevlig eftermiddag! Tack till "sekretariatet" som trotsade kylan och tack till er andra som jag surrade med under dagen.
Specialtack till Emma för det trevliga sällskapet och att vi redde ut att en logoped kan fortsätta jobba med h

Jag har lagt upp foton på https://picasaweb.google.com/108688151023059541673/RastaRunt2012#5707925594506360914

STORT TACK till Lena som arrangerade detta - jättetrevligt.
Kjell - tack för ölen! Peter lembke - tack för sällskap kul att springa med dig & kristina.
vem vet kanske nästa år satsa jag på en nr lapp!
trevlig helg allihopa & tack för en kul lördag!

Nu.

Tack Lena med Crew! Ni gjorde ett fantastiskt jobb med att notera varv och varvtider i 5 timmar! Hoppas att jag följde reglerna med glada tillrop till funkisarna vid varje varvning? 🙂

Ja vad ska jag säga då som höll hela fabriken kvar i femton minuter typ....hehehe..
Först så funkade inte dom där spikskorna under varv ett å två...å sen funkade inte dojorna under varv fem till tretton eftersom dom inte hade några gropar undertill Ja sen

Tack för en kanontävling! Trevligt sällskap och framför allt fantastiska funktionärer! (t+)

Tackar för en otrolig fin insats av er arrangörer, skämdes nästan då jag bröt loppet.

Tack, vilka hjältar ni är 😀