Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 15:56Mikael, min ambition var att hälsa på i Östermalm med, men krafterna svek mig o kom i väg till Råsta senare än planerat också. Men vi ses under ultraeventet
Mikael, min ambition var att hälsa på i Östermalm med, men krafterna svek mig o kom i väg till Råsta senare än planerat också. Men vi ses under ultraeventet
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 15:58Ja Marcus, krya på dig. Ska bli kul att springa lite tillsammans nästa helg.
Ja Marcus, krya på dig. Ska bli kul att springa lite tillsammans nästa helg.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 15:59Stort tack till "mina" fantastiska funktionärer, vilka proffs, vilket hjärta och engagemang! Tack Jalle, Wallie och Janne - ni är mina bästisar!
Tack också till Kristina, Helena och Kjelle Å som bidrog med hjälp, gelëhallon och snygga skyltar m.m. Och var
Stort tack till "mina" fantastiska funktionärer, vilka proffs, vilket hjärta och engagemang! Tack Jalle, Wallie och Janne - ni är mina bästisar!
Tack också till Kristina, Helena och Kjelle Å som bidrog med hjälp, gelëhallon och snygga skyltar m.m. Och var
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:13Ja Christian Ritella var med och sopade banan med oss andra. Jag såg honom så ofta att jag började tänka att han kanske sprang åt andra hållet mot oss andra 🙂
Ja Christian Ritella var med och sopade banan med oss andra. Jag såg honom så ofta att jag började tänka att han kanske sprang åt andra hållet mot oss andra 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:19Och stort tack till alla medlöpare som var så snälla och glada och extra stort tack till Lena och funktionärerna som är så duktiga att räkna varv när min egen hjärna stannat 🙂
Och till SMHI för det superfina vädret. Och till Sundbybergs kommun för att d
Och stort tack till alla medlöpare som var så snälla och glada och extra stort tack till Lena och funktionärerna som är så duktiga att räkna varv när min egen hjärna stannat 🙂
Och till SMHI för det superfina vädret. Och till Sundbybergs kommun för att d
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:20Solna, för att vara exakt 🙂
Solna, för att vara exakt 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:30Vi har sprungit i Solna idag? Jag tyckte väl det var långt att gå i morse 🙂
Vi har sprungit i Solna idag? Jag tyckte väl det var långt att gå i morse 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 16:58Som Sumpan- eller Solna-bo, måste man ha järnkoll på var gränsen går Peter!
(och nu kom jag plötsligt på vilket lopp vi måste ordna - Sumpan runt -längs stadsgränsen med vänsterfoten i Sundbyberg och högerfoten i Solna resp Stockholm hela tiden!)
Som Sumpan- eller Solna-bo, måste man ha järnkoll på var gränsen går Peter!
(och nu kom jag plötsligt på vilket lopp vi måste ordna - Sumpan runt -längs stadsgränsen med vänsterfoten i Sundbyberg och högerfoten i Solna resp Stockholm hela tiden!)
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:02Sumpan runt låter som ett trevligt lopp. Fast vänta tills nya tvärbanan är klar tack.
Sumpan runt låter som ett trevligt lopp. Fast vänta tills nya tvärbanan är klar tack.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:11Det är faktiskt en väldigt liten del av Sumpangränsen som påverkas av Tvärbanebygget så jag tror absolut det skulle vara görligt. Här en karta över Sumpan där jag samtidigt avslöjar att jag inte är klar med att "Inta Sundbyberg". Rödfärgade gator är intag
Det är faktiskt en väldigt liten del av Sumpangränsen som påverkas av Tvärbanebygget så jag tror absolut det skulle vara görligt. Här en karta över Sumpan där jag samtidigt avslöjar att jag inte är klar med att "Inta Sundbyberg". Rödfärgade gator är intag