Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarRåsta Runt 5h
You need to log in to create posts and topics.

Har som plan att kolla på loppet i början och senare in i loppet. Roligt att få vara publik för en gångs skull. Är ju troligtvis lite mer publikvänligt än förra året då det var så kallt o j**ligt.

Lena, Om man ska åka bil o lätt hitta en parkering så nä

Då svänger du in vid Råstaparkhallen och Solna Tenniscenter och parkerar vid fiket där.

När jag åkte hem idag kollade jag hur det såg ut vid Lötsjön och där såg det fint plogat ut på gångvägen. Om det var sandat hann jag inte se. Måste väl vara likandant runt Råstasjön då. Hoppas vi! Syns imorgon! 🙂 Och Lena, vad är det för dumheter att al

Tackar Lena, då vet jag! Vi ses

Det är ju två olika städer så plogningen kan ju skilja mellan Löt och Råsta. Men det förvånar mig att Sumpan har plogat runt Lötsjön när gator och trottoarer i stan fortfarande är oplogade!

Det börjar ju gå troll i det här att jag blir förkyld i Råsta ru

Ja djävlar....det blev att skotta sig fram till garaget för inte fanken fanns det några skyltar i vedboden inte. Sträcka att skotta ca 2,5 meter....snöhöjd ca 2,5 meter....hehe. Hittade tre stycken VARNING LÖPARE där jag nu ska försöka ta bort lopp-namnet

Kjell, I morgon ses vi nog. Jag är väl en av få som inte har löparkläder på mig.

Är det månne äkta Månkarbomara-skyltar vi får äran att springa förbi i morgon?

Och Lena, klart du kaxar till dej tills i morgon. Du har nog bara drabbats av samma luften-går-ur-ballongen-syndrom som jag får på kvällen 23 dec varje år

Det var ju tvenne frågor Peter..!?...Å ref ett tidigare inlägg så jämför aldrig Råsta Runt mera med det där andra loppet i Stockholm....där är det stålarna som gäller...här är det löpning å kamratskap som gäller.
Man kan vara näst intill funktionär i det