Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarRåsta Runt 5h
You need to log in to create posts and topics.

En vänlig sundbybergsman har skrivit rapport på jogg.se:

"Ny plogat runt Råstasjön mötte traktorn när vi hade kommit halv vägs runt sjön vid18.30 tiden.
Ser riktigt bra ut för dom som skall springa Råsta runt."

Oh... rumstrerar om i skosortimentet

Märkligt hur lite mitt skoval påverkas om det ska snöigt eller plogat. Nu kan jag lämna mina gaiters hemma, men samma skor får åka med i alla fall.
-Tunga Asics trailskor i starten
-Lätta Inov-8 FLite när jag börjar b

Jag kör i mina icebugs. Vill ju inte ha ryktet att vara lätt på foten.... 😉

Jag som trodde jag var föryld i veckan och jobbade hemma ett par dagar med halsont.... det var tydligen bara förvarningen, för efter att ha varit på jobbet igår och sedan skottat fram bilen för att kunna komma till Råstasjön lördag morgon så bröt det ut f

Tråkigt Lena. Jag kommer inte heller. Åtminstone inte kl 10. Men det beror på en lång natt på danderydsakuten. 🙁 Kommer och tittar till er när jag vaknat. Med eller utan springskor.

Krya på dig!

Ta hand om dig Lena!

Jag kastar också in handduken för knäet är tjurigt.
Jag ska testa en kort sväng på löpband och lång stretch så jag kan träna i morgon med TSM. Typiskt när det är så galet fint väder 🙂 ha en härlig dag allihopa!!

Det var kul att kolla, men märks att man har varit sjuk. Krafterna tog slut så jag orkade inte vara kvar sista timmen av loppet. Spännande slutstrid mellan han som låg 1.a som jag inte minns namnet på och 2.an Jonas Wängberg. När jag gick skilde det mindr

Marcus, man förstår att du varit sjuk om du blir trött bara av att titta på när andra springer 🙂

Det blev en härlig dag runt sjön idag. Sagolikt vackert väder och ett mysigt softjoggpass på strax över 26 km för mig. Trevligt pratsällskap hela tiden utom två sista varven som jag körde ensam. Jag hade tänkt springa 21 km men fortsatte först ett varv fö