Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarRåsta Runt 5h
You need to log in to create posts and topics.

Stort tack!

Ooooo, naturligtvis menade jag Näckrosen!

Nu är startlistan klar, 38 löpare och 3-5 funktionärer:

1 Lars Lindblom
2 Mats Liljegren
3 Andreas Falk
4 Jonas Davidsson
5 Jan Hansson
6 Mattias Karlsson
7 Bengt Göransson
8 Stig Söderström
9 Jan Paraniak
10 Jonas Wängberg
11 Patrik Karlsson
13 Jan We

Ser ut som att ni får bra löparväder. -4 grader och strålande sol visar min Iphone.

Jag kanske kommer och kollar och är lite moraliskt stöd 🙂 Men någon löpning för egen del blir det inte eftersom jag har ont i halsen.

Nu har det snöat och vädret verkar lovande för morgondagen. Det är väl ytterst tveksamt om det är plogat runt sjön men tur att det är många starka och snabba löpare i truppen som får vara spårare i så fall. 😉 Ska bli jättekul!

Blir bra träning för er som ska springa. Höga knälyft!

Synd att du inte kan springa Marcus. Hoppas att du kommer förbi.

Hittade en påse med ca 50 säkerhetsnålar som jag tar med mig som en liten back up. 2 plattor pilsner till dom 48 första att ta sig i mål alt ha tränat klart.
Annars så har väl dagens snöröjning under ca 3 timmar gjort mig ledbruten å svag så i år får jag

Då kan vi kanske räkna med EN publik, alltid nåt 🙂

Och Kjell packar höskrindan full med grejer och drar till storstan, det här börjar ju likna stockholmsmaran. Blir det 4:45-ballong också?

Om jag inte hade haft så himla ont i halsen och så förkyld och hängig att jag efter tjugo minuters framskottande av en stycke bil är så slut att jag knappt orkar sitta upprätt i soffan så skulle jag ha fixat tävling-pågår-skyltar m.m. Men just nu fattar j