Quote from Guest on 26 January 2009, 06:13Råsta Runt 2009 går lördagen den 14 februari.
Råsta Runt är en träningstävling för alla som vill ha ett rejält långpass tillsammans med andra löpare under opretentiösa förhållanden.
Råsta Runt är ett femtimmarslopp med uppmätt maratonpassering.
Tävling
Råsta Runt 2009 går lördagen den 14 februari.
Råsta Runt är en träningstävling för alla som vill ha ett rejält långpass tillsammans med andra löpare under opretentiösa förhållanden.
Råsta Runt är ett femtimmarslopp med uppmätt maratonpassering.
Tävling
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 06:23Kom ihåg att anmälan görs till e-post: lena@abcspringer.se senast den 12 februari. Det är max 30 deltagare som gäller.
Kom ihåg att anmälan görs till e-post: lena@abcspringer.se senast den 12 februari. Det är max 30 deltagare som gäller.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 08:04Jag skall också vara med 😀
Jag skall också vara med 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:03Jag har fått för mig att det är fullt :/ Nån som vet något?
Jag har fått för mig att det är fullt :/ Nån som vet något?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:06Yepp, ser full ut:
http://www.abcspringer.se/?page_id=7Men det står också:
"Alla som vill är välkomna att delta, men får då räkna med att hålla räkning på sina varv själv"
Yepp, ser full ut:
http://www.abcspringer.se/?page_id=7
Men det står också:
"Alla som vill är välkomna att delta, men får då räkna med att hålla räkning på sina varv själv"
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:08Jag är anmäld. 🙂 Det ska bli spännande att springa varvlopp, men någon ultra lär det inte bli för mig. 🙁
Jag är anmäld. 🙂 Det ska bli spännande att springa varvlopp, men någon ultra lär det inte bli för mig. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 09:08Det var ju typiskt.
Det var ju typiskt.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:25Oj då, då skulle jag inte lagt upp den här alltså... Såg faktiskt inte att det var så många anmälda redan. Sorry!
Oj då, då skulle jag inte lagt upp den här alltså... Såg faktiskt inte att det var så många anmälda redan. Sorry!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 13:37Det gör inget Zebban. Först det första kommer det alltid att bli återbud/avhopp (ifjol var det 37 anmälda och 30 som kom till start). För det andra kan man ju springa ändå, för att få ett roligt och bra träningspass, men räkna sina varv själv, om det inte
Det gör inget Zebban. Först det första kommer det alltid att bli återbud/avhopp (ifjol var det 37 anmälda och 30 som kom till start). För det andra kan man ju springa ändå, för att få ett roligt och bra träningspass, men räkna sina varv själv, om det inte
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 14:31Jag tror att jag kommer dit och fotar och hejar ett litet (eller längre) tag innan det är 40-årskalas på kvällen!
Jag tror att jag kommer dit och fotar och hejar ett litet (eller längre) tag innan det är 40-årskalas på kvällen!