Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:34Lena - I´m at your service!
Lena - I´m at your service!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:41Strålande Linda!
Jag kontaktar dig med lite närmare info ikväll.
Strålande Linda!
Jag kontaktar dig med lite närmare info ikväll.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:43Blir bra det.
Blir bra det.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 14:05Jag kommer och fotar!
Jag kommer och fotar!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:01Skitakul Peter E för bilderna förra året var asgoa..tror att jag plockade hem rubbet för printing...ja du vet vi gamlingar å papperskopior....:D
Skitakul Peter E för bilderna förra året var asgoa..tror att jag plockade hem rubbet för printing...ja du vet vi gamlingar å papperskopior....:D
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:05Kjell; Då hoppas jag att leva upp till förväntningarna. jag fotade ingetting förra året, jo lite, men inget som finns att hitta på webben. (Hade båda barnen med mig, vilket gjorde att jag var tvungen att ha mer än ett öga på dem än på tävlingen). Men iår
Kjell; Då hoppas jag att leva upp till förväntningarna. jag fotade ingetting förra året, jo lite, men inget som finns att hitta på webben. (Hade båda barnen med mig, vilket gjorde att jag var tvungen att ha mer än ett öga på dem än på tävlingen). Men iår
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 19:09Okey...tänk så bra du fotade utan att ens trycka av några....kanonbilder??!!?? Men för säkerhetsskull så knäpp några fler gånger i år...typ på fåglarna i sjön etc..Hehehehe..Synes (t+)
Okey...tänk så bra du fotade utan att ens trycka av några....kanonbilder??!!?? Men för säkerhetsskull så knäpp några fler gånger i år...typ på fåglarna i sjön etc..Hehehehe..Synes (t+)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 19:33Såg på SMHI att det ska bli -7gr. All dryck o mat på "bordet" kommer nog frysa till isbitar ! Är lite osäker på klädsel oxå. Lågpuls i 5 tim...- flera lager o ombyte ?
Såg på SMHI att det ska bli -7gr. All dryck o mat på "bordet" kommer nog frysa till isbitar ! Är lite osäker på klädsel oxå. Lågpuls i 5 tim...- flera lager o ombyte ?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 19:40Jag kanske kommer förbi och tittar en stund, nu när jag inte kan vara med och hjälpa till i år.
Jag kanske kommer förbi och tittar en stund, nu när jag inte kan vara med och hjälpa till i år.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 19:57"kylväska" med varmvattenflaskor i fungerar förhoppningsvis
men håller med om klädseln, man får testa och ha lite i beredskap.
"kylväska" med varmvattenflaskor i fungerar förhoppningsvis
men håller med om klädseln, man får testa och ha lite i beredskap.