Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 20:05Vilket härligt tips, Jan-Erik !! Ska provas 😀
Vilket härligt tips, Jan-Erik !! Ska provas 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 20:17Det var minus 5 grader i fjol. Jag hade långa tajts, underställströja och tunn jacka, mössa och vantar - inga problem. Samma sak i tio minus på Skövde sextimmars för tre år sedan, dvs inga problem.
Betydligt värre att vara funktionär! (H)
Det var minus 5 grader i fjol. Jag hade långa tajts, underställströja och tunn jacka, mössa och vantar - inga problem. Samma sak i tio minus på Skövde sextimmars för tre år sedan, dvs inga problem.
Betydligt värre att vara funktionär! (H)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 20:38Tack Lena för tipset! Tror dig på ordet - inte särskild avis på att vara funkis i kylan (#)
Tack Lena för tipset! Tror dig på ordet - inte särskild avis på att vara funkis i kylan (#)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 20:44Tur att man kommer från Norrland och står emot allt ner till -32. (H) (#) ... eller nått..
Tur att man kommer från Norrland och står emot allt ner till -32. (H) (#) ... eller nått..
Quote from Lars Breström on 13 February 2009, 16:16Jag vill önska er alla som ska springa imorgon ett stort LYCKA TILL!
Jag hade tänkt vara med men fick förhinder.
I stället kör jag mitt egna tidslopp på söndag mellan 06:00 och 11:00.
För att efterlikna Råsta runt kör jag en slinga på knappt 1,9km nära he
Jag vill önska er alla som ska springa imorgon ett stort LYCKA TILL!
Jag hade tänkt vara med men fick förhinder.
I stället kör jag mitt egna tidslopp på söndag mellan 06:00 och 11:00.
För att efterlikna Råsta runt kör jag en slinga på knappt 1,9km nära he
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:54Ja det är ju jättetufft att vara funktionär under dom här vinter-loppen. Hoppas att det blir några "sportdrycker" kvar till dom oxså. Månkarbo Marathon sponsrar i år också å självklart vill man backa upp dom här små men oerhört fina arrangemangen. Det bli
Ja det är ju jättetufft att vara funktionär under dom här vinter-loppen. Hoppas att det blir några "sportdrycker" kvar till dom oxså. Månkarbo Marathon sponsrar i år också å självklart vill man backa upp dom här små men oerhört fina arrangemangen. Det bli
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:38Inte bara mesta maratonlöpare, Kjell, utan även några av våra bästa ultralöpare!
Inte bara mesta maratonlöpare, Kjell, utan även några av våra bästa ultralöpare!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 20:06Hurra, nu är det äntligen klart att jag kan komma och springa lite med er. Det var osäkert ända tills ikväll om jag skulle kunna eller inte, men nu är alltså frågetecknet uträtat - jag kommer. Jag har dock tränat alldeles för hårt senaste dagarna för att
Hurra, nu är det äntligen klart att jag kan komma och springa lite med er. Det var osäkert ända tills ikväll om jag skulle kunna eller inte, men nu är alltså frågetecknet uträtat - jag kommer. Jag har dock tränat alldeles för hårt senaste dagarna för att
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 20:59Undrar om inte du är som jag Fia-Lotta....sa just till gumman att nu har jag joggat dryga 4 km så två varv ska jag väl fixa.....å så står vi nog där efter 20 varv likt förbannat....hehehehe....
Barbro Paraniak är i vilket fall som hellst tvåa i Sverige ge
Undrar om inte du är som jag Fia-Lotta....sa just till gumman att nu har jag joggat dryga 4 km så två varv ska jag väl fixa.....å så står vi nog där efter 20 varv likt förbannat....hehehehe....
Barbro Paraniak är i vilket fall som hellst tvåa i Sverige ge
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:02Nu ligger startlistan ute på www.abcspringer.se
Nu ligger startlistan ute på http://www.abcspringer.se