Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:14Vinnaren, Mattias Karlsson, kom 61248 m på tiden 4.52.41. Han var också den som ledde vid maratonpasseringen på tiden 3.21.25. Mattias som var tvåa i fjol hade därmed en sex minuter snabbare marapassering i år och kom dessutom två varv längre. Bra jobbat!
Vinnaren, Mattias Karlsson, kom 61248 m på tiden 4.52.41. Han var också den som ledde vid maratonpasseringen på tiden 3.21.25. Mattias som var tvåa i fjol hade därmed en sex minuter snabbare marapassering i år och kom dessutom två varv längre. Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:17Jotack, här är en till som fick ömma ljumskar pga halkan. 🙂 Fast det var jätte, jättekul så det var absolut värt det.
Väl hemma stod jag och duschade skållhett i evigheter för att tina upp mig, jag skakade av köld. Nu är jag piggelin igen - ljumskarna
Jotack, här är en till som fick ömma ljumskar pga halkan. 🙂 Fast det var jätte, jättekul så det var absolut värt det.
Väl hemma stod jag och duschade skållhett i evigheter för att tina upp mig, jag skakade av köld. Nu är jag piggelin igen - ljumskarna
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:22åh, man skulle ha haft spikskor och varit feberfri hör jag...
åh, man skulle ha haft spikskor och varit feberfri hör jag...
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:39Det blev ett par varv kortare än tänkt men benen ville inte mer och det kanske berodde på halkan eller mitt pass på gymmet på fredan. Eller på att jag inte är tränad för mer. Men jag är så nöjd och tycker det var toppentrevligt. Tack för glada hejarop och
Det blev ett par varv kortare än tänkt men benen ville inte mer och det kanske berodde på halkan eller mitt pass på gymmet på fredan. Eller på att jag inte är tränad för mer. Men jag är så nöjd och tycker det var toppentrevligt. Tack för glada hejarop och
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 16:42Jag är också nöjd med att ha tagit 558 st bilder....
Tyvärr har jag ingen chans att få upp dem ikväll då jag ska på kalas. Imorgon eftermiddag kommer jag posta en länk. Jag tror och hoppas att jag har fått med alla åtminstone en gång. Kan ha missat de s
Jag är också nöjd med att ha tagit 558 st bilder....
Tyvärr har jag ingen chans att få upp dem ikväll då jag ska på kalas. Imorgon eftermiddag kommer jag posta en länk. Jag tror och hoppas att jag har fått med alla åtminstone en gång. Kan ha missat de s
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 17:40Shit vad kul!! Tack alldeles särskilt Sebastian, Lars, Reija och Guillermo för tidvis sällskap på rundan. Underlaget tyckte jag var helt perfekt, och fattar inte riktigt varför så många klagade på halkan. Landa *under* kroppen säger jag bara och inte fram
Shit vad kul!! Tack alldeles särskilt Sebastian, Lars, Reija och Guillermo för tidvis sällskap på rundan. Underlaget tyckte jag var helt perfekt, och fattar inte riktigt varför så många klagade på halkan. Landa *under* kroppen säger jag bara och inte fram
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:06Tack alla som var med, målet att klara 24 varv sprack på mållinjen främst pga magen och en tå, och Peter jag orkar inte titta på några bilder ialla fall ikväll det tar vi i morgon, nu måste man vara trevlig med familjen och inte sitta bakom datorn. 🙂
Tack alla som var med, målet att klara 24 varv sprack på mållinjen främst pga magen och en tå, och Peter jag orkar inte titta på några bilder ialla fall ikväll det tar vi i morgon, nu måste man vara trevlig med familjen och inte sitta bakom datorn. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:28Peter, har man inte jobb så skaffar man sig. Kan tänka mig att det trots allt blir lite efterarbete av 558 bilder... ingen brådska. Ha så kul på festen och sov länge imorgon.
Peter, har man inte jobb så skaffar man sig. Kan tänka mig att det trots allt blir lite efterarbete av 558 bilder... ingen brådska. Ha så kul på festen och sov länge imorgon.
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 18:38Kanon-race...prexis som förra året.!!?..Tack Lena för att du åter fick till det här underbara loppet. Å det funkade nu bättre i sekretariatet än förra året å det var väl "chefens" inverkan liksom.!!!!he he.. Alla funkrionärerna skitglada å trevliga i gans
Kanon-race...prexis som förra året.!!?..Tack Lena för att du åter fick till det här underbara loppet. Å det funkade nu bättre i sekretariatet än förra året å det var väl "chefens" inverkan liksom.!!!!he he.. Alla funkrionärerna skitglada å trevliga i gans
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 20:18Ser fram mot bilder. Själv så gick jag och resten av familjen en promenad på dryga timmen. Det räckte gott. Skönt med frisk luft.
Ser fram mot bilder. Själv så gick jag och resten av familjen en promenad på dryga timmen. Det räckte gott. Skönt med frisk luft.