Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:03Kjell: Jag springer på lite för fort och tar inte med mig så mycket energi så är problemet "frestad att fortsätta" eliminerat. 😀
Kjell: Jag springer på lite för fort och tar inte med mig så mycket energi så är problemet "frestad att fortsätta" eliminerat. 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:03Oooops: dublett...
Oooops: dublett...
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 21:10Shyrre Fia-Lotta...å jag hajar klyket i valören....å det dubbelt upp åxså. Då kör vi väl bara typ tre varv å kastar sedan in handduken å nöjer oss med att ha gjort en god gärning för dom frusna varvräknarna. (Guuuu vad jag ljög där...?!...20 varv eller d
Shyrre Fia-Lotta...å jag hajar klyket i valören....å det dubbelt upp åxså. Då kör vi väl bara typ tre varv å kastar sedan in handduken å nöjer oss med att ha gjort en god gärning för dom frusna varvräknarna. (Guuuu vad jag ljög där...?!...20 varv eller d
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 23:19Hjäälp - jag förutsätter att samlingen för nummerlappsutdelning är vid starten eller?!
Hjäälp - jag förutsätter att samlingen för nummerlappsutdelning är vid starten eller?!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 23:22Ja det stämmer Fredrika. Vi finns vid start/mål-området från kl 9.30
/Lena
Ja det stämmer Fredrika. Vi finns vid start/mål-området från kl 9.30
/Lena
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 23:36Kanon, tack Lena (L) - vi ses snart!!!
Kanon, tack Lena (L) - vi ses snart!!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 23:43Det ska bli kul att komma och titta på er imorgon! Och jag hoppas på att få fina bilder på er alla imorrn!
Det ska bli kul att komma och titta på er imorgon! Och jag hoppas på att få fina bilder på er alla imorrn!
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 08:00-9 klarblå himmel, kan hoppas på lite varmare framåt dagen.
Kan det bli bättre. 😀
-9 klarblå himmel, kan hoppas på lite varmare framåt dagen.
Kan det bli bättre. 😀
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 08:03Har precis varit ute med hundarna. Det var en härligt frisk promenad i -14 grader.
Har pälsat på mig kläder som en galning. Om ni ser en vandrande köttbulle längs banan idag så är det jag 🙂
Har precis varit ute med hundarna. Det var en härligt frisk promenad i -14 grader.
Har pälsat på mig kläder som en galning. Om ni ser en vandrande köttbulle längs banan idag så är det jag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 15:47Jag gav upp efter knappt 30 km, hade så ont i höftböjarna och hela bäckenområdet pga all parering på det isiga underlaget. Trist, men jag är ändå rätt nöjd. Det blev et ganska ok långpass i mycket trevligt sällskap!
Jag gav upp efter knappt 30 km, hade så ont i höftböjarna och hela bäckenområdet pga all parering på det isiga underlaget. Trist, men jag är ändå rätt nöjd. Det blev et ganska ok långpass i mycket trevligt sällskap!