Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 15:12Är det ditt kalas Peter? Varför inte springa med oss andra?
Är det ditt kalas Peter? Varför inte springa med oss andra?
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 16:16Nej, det är inte mitt kalas. Kanske springer jag lite men jag har ingen form. Men det var ingen dum idé. Hmm.. tål att tänkas på!
Nej, det är inte mitt kalas. Kanske springer jag lite men jag har ingen form. Men det var ingen dum idé. Hmm.. tål att tänkas på!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 16:32Man får ju springa så länge och så fort/sakta man vill. Hoppas vädret blir trevligt. Sist var det strax under nollan och strålande solsken. Fantastiskt!
Man får ju springa så länge och så fort/sakta man vill. Hoppas vädret blir trevligt. Sist var det strax under nollan och strålande solsken. Fantastiskt!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:10Jag var där då! 🙂 Och jag gick med mina barn runt hela sjön och stannade ett bra tag vid varvningen! Fotade lite då också. men i år ville jag egentligen testa mitt nya objektiv och se vad det verkligen går för!
men att springa känns faktiskt lite lock
Jag var där då! 🙂 Och jag gick med mina barn runt hela sjön och stannade ett bra tag vid varvningen! Fotade lite då också. men i år ville jag egentligen testa mitt nya objektiv och se vad det verkligen går för!
men att springa känns faktiskt lite lock
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:28Peter. Spring du så kommer jag och plåtar er istället 🙂
Peter. Spring du så kommer jag och plåtar er istället 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:40ja, nu är jag nästan tvungen. men varför ska inte du springa för? Du kan ju också springa ju! 🙂 Sen kan vi låna varandras kameror och se vad vi tycker om Nikon resp. Canon! 😉
ja, nu är jag nästan tvungen. men varför ska inte du springa för? Du kan ju också springa ju! 🙂 Sen kan vi låna varandras kameror och se vad vi tycker om Nikon resp. Canon! 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:27Kommer och kollar, ligger ju nästgårds.
Kommer och kollar, ligger ju nästgårds.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 21:03Är jag hemma kommer jag över en sväng å steppar runt lite. Bor ju i Sumpan ju. 🙂
Är jag hemma kommer jag över en sväng å steppar runt lite. Bor ju i Sumpan ju. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 21:26Ja jag kutade ju förra året å det var skita-coolt. Månkarbo Marathon bjuder ju oxså i år på sportdryck efter mål å det är en tysk 2,8 % ig valör. Passar bra till bastun eller duschen efter löpet.20 varv å den där lilla fjuttiga knicksen innan varvningen b
Ja jag kutade ju förra året å det var skita-coolt. Månkarbo Marathon bjuder ju oxså i år på sportdryck efter mål å det är en tysk 2,8 % ig valör. Passar bra till bastun eller duschen efter löpet.20 varv å den där lilla fjuttiga knicksen innan varvningen b
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:54Funktionärer sökes!
Löpare behöver man minsann inte ragga - de rasslar in! 🙂
Som vanligt är det dock värre med funkisar....
Linda P - du kanske kan ställa upp?
Ni övriga, som bor i närheten och inte kan vara med och springa av olika skäl - kanske kan
Funktionärer sökes!
Löpare behöver man minsann inte ragga - de rasslar in! 🙂
Som vanligt är det dock värre med funkisar....
Linda P - du kanske kan ställa upp?
Ni övriga, som bor i närheten och inte kan vara med och springa av olika skäl - kanske kan