Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRätt och vett i klungan!
You need to log in to create posts and topics.

Nina S> Jag tycker inte att du överhuvudtaget ska vara rädd för reglerna. Min erfarenhet är snarare att man brukar vara väldigt välkomnande mot nya cyklister, så om du lyckas tajma in en träning med Hisingen CK är jag övertygad om att du blir inlotsad på

Tyvärr passar inga träningspass mina tider ändå. Jag är ute på sjön fram till måndag. Och jag kan bara komma loss vardagförmiddagar. 🙁

Men tack för omtanken!

Man behöver absolut inte kunna klungkörning för att köra tjejvättern. Som nämnts innan finns det en salig blandning av olika typer av cyklister där. Är man ute efter en bra tid tjänar man ju på att köra tillsammans med någon, men om du bara vill köra för

Tjena!

Jag började cykla med Eslövs CK och Lunedi för ca en månad sedan och var innan dess 100% nybörjare - hade aldrig cyklat i klunga, hade bara cyklat ett par en-två-timmespass ensam innan dess.

Min erfarenhet är att man blir väl bemött som nybörjar

Så länge man inte cyklar som en drogpåverkad alkis så kan man nog cykla i en nybörjargrupp i en cykelklubb.

Joakim, hur cyklar dem? 🙂

Som studenter ungefär gissningsvis. När jag pendlar tar jag ibland vägen över universitetet och det märks att de har annat i tankarna än trafikvett och normal sans