Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 09:58Jag springer ... för att det är lätt. Lätt att ha med skor och behå, och pulsmätare, +poäng för justa strumpor och kläder i övrigt, men det tar inte mkt plats och så kan jag ta med det på semestern, och passa på när jag har tid.
Nackdelarna är att det är
Jag springer ... för att det är lätt. Lätt att ha med skor och behå, och pulsmätare, +poäng för justa strumpor och kläder i övrigt, men det tar inte mkt plats och så kan jag ta med det på semestern, och passa på när jag har tid.
Nackdelarna är att det är
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 10:44Jag springer (och styrketränar) för min barns skull. (L)
Jag springer (och styrketränar) för min barns skull. (L)
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 11:00Vilket bra svar jag " för att jag kan springa", har aldrig tänkt så, de visar väl hur mycket jag tar förgivet....
Jag brukar ge två svar.
- De är bara något som ska göras (motionera)
- Bra kondition håller min astma under kontroll.
Vilket bra svar jag " för att jag kan springa", har aldrig tänkt så, de visar väl hur mycket jag tar förgivet....
Jag brukar ge två svar.
- De är bara något som ska göras (motionera)
- Bra kondition håller min astma under kontroll.
Quote from Jan Lundquist on 18 June 2007, 11:20Jag vill springa mer för...
Att det är så lätt-tillgängligt, enkelt, billigt, tidseffektivt mm.
Jag vill springa mer för...
Att det är så lätt-tillgängligt, enkelt, billigt, tidseffektivt mm.
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2007, 11:34(t+) för Rap! Möt ångesten så försvinner den!!!! (L)
Modigt av dig att ta tag i det och modigt av dig att våga berätta om det (H)
Denna är till och med bättre än Daniels!
(t+) för Rap! Möt ångesten så försvinner den!!!! (L)
Modigt av dig att ta tag i det och modigt av dig att våga berätta om det (H)
Denna är till och med bättre än Daniels!
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 14:59Jag springer för att kunna tänka. Det är ett sådant skönt och avkopplande sätt att rensa tankarna efter en hektisk dag på jobbet. Samt att det är ett sätt att komma ut i naturen.
Jag springer för att kunna tänka. Det är ett sådant skönt och avkopplande sätt att rensa tankarna efter en hektisk dag på jobbet. Samt att det är ett sätt att komma ut i naturen.
Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 15:06Jag springer för att jag mår som bäst då!
För ett år sedan kunde jag knappt springa en kilometer pga. min astma, men att idag kunna gå ut i spåret och pringa en runda på 7 km och ändå känna att de finns mer... är de inte underbart!! ? (L)Varje kilometer
Jag springer för att jag mår som bäst då!
För ett år sedan kunde jag knappt springa en kilometer pga. min astma, men att idag kunna gå ut i spåret och pringa en runda på 7 km och ändå känna att de finns mer... är de inte underbart!! ? (L)
Varje kilometer
Quote from Camilla Höög on 18 June 2007, 15:30Löpning är meditation för mig. Rensar hjärnan och kommer närmare naturen.
Löpning är meditation för mig. Rensar hjärnan och kommer närmare naturen.
Quote from Pernilla Liljegren on 18 June 2007, 15:48För ett tag sen var jag mitt i en uppslitande separation. Det var guld värt att kunna göra sig av med spänningar och aggressioner då, bl a genom att sticka ut och springa.
För ett tag sen var jag mitt i en uppslitande separation. Det var guld värt att kunna göra sig av med spänningar och aggressioner då, bl a genom att sticka ut och springa.
Quote from Therese Woodhill on 18 June 2007, 16:46"Varför springer du egentligen?"
Jag springer för att jag mår bra av det och för att min övriga träning blir bättre av det.
"Varför springer du egentligen?"
Jag springer för att jag mår bra av det och för att min övriga träning blir bättre av det.