Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRätta tankebanor...
You need to log in to create posts and topics.

För att;

*känna att jag klarar av att utmana mig själv
*bli piggare
*komma ut i friska luften o njuta av naturen
*rensa tankarna
*ta hand om min kropp, ingen annan förutom jag själv kan ta hand om mitt "tempel" 😀

Helt enkelt, för att må bra fysiskt o p

Jag springer för att

-jag ska kunna unna mig lite god mat och dryck utan att få dåligt samvete.

-få bättre kondition så jag når mina mål.

-få en stund för mig själv och njuta av en skön stund ute i naturen.

För att utmana min spinningkropp med nåt den inte är van vid, för att få lite frisk luft som kontrast till min kära halvunkna spinningsal, och kanske lite undermedvetet för att kunna göra min maratonlöpare till far lite stolt en vacker dag när jag blivit

jag springer för att:
* må bättre o för att få en bättre hälsa samt förebygga
*gå ner i vikt
* bli gladare
* känna glädjen att bli bättre o klara sina delmål/mål

jag springer för att jag är ensamstående med ett heltids jobb . för att orka med allt o hålla koll på stressen! men även för att jag kommit på att det är en oerhörd avkoppling mellen två jobb, ett avslut på det ena o början på det andra!

Jag springer för att orka med mitt stressade och stillasittande jobb,
för att sova gott trots dygnstjänstgöring, för att hålla vikten i schack och för att det är HÄRLIGT!! (I alla fall för det mesta) 😉

Jag springer för att jag älskar att flytta gränser, pressa mig själv och uppnå mål, som för mig har varit helt omöjliga tidigare. 😀

Jag springer för att jag tidigare har hävdat att jag INTE är en löpare och ALDRIG kommer att bli en löpare. Men så en sommar för några år sen började jag jogga lite bara för att det inte fanns något annat alternativ på semestern. Jag ville hålla igång. Oc