Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:29verkar ju helt sanslöst och just i Lund får pallra mig dit och lyssna konstigt att inte Sydsvenskan skrivit nåt eller så har jag missat det helt
verkar ju helt sanslöst och just i Lund får pallra mig dit och lyssna konstigt att inte Sydsvenskan skrivit nåt eller så har jag missat det helt
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:32Varför inte fylla åhörarläktaren med Lunedivästar?
Varför inte fylla åhörarläktaren med Lunedivästar?
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:33då blir vi väl portade som hotfullt gäng modell Hells Angels
då blir vi väl portade som hotfullt gäng modell Hells Angels
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:38vilken sketabra ide, 🙂
vilken sketabra ide, 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:56Här är en liten sammanfattning
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2021345/cyklade-pa-vag-atalas
Just på Södra Vägen i Lund har cykelvägarna varit avstängda uppgrävda och i allmänt dåligt tillstånd i samband med diverse byggen en längre tid har själv allt
Här är en liten sammanfattning
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2021345/cyklade-pa-vag-atalas
Just på Södra Vägen i Lund har cykelvägarna varit avstängda uppgrävda och i allmänt dåligt tillstånd i samband med diverse byggen en längre tid har själv allt
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 18:58Ett bygellås i handen är lagom avskräckande.
Ett bygellås i handen är lagom avskräckande.
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 19:25efter tips av DavidP kollade ort för rättegång:
sal 1 i Landskrona
15:30-16:15 B 3272-10, färdats på otillåten vägbana & ej lämnat betryggande avstånd i sidled
efter tips av DavidP kollade ort för rättegång:
sal 1 i Landskrona
15:30-16:15 B 3272-10, färdats på otillåten vägbana & ej lämnat betryggande avstånd i sidled
Quote from Funbeat user on 14 September 2010, 21:00Konstigt att svenskar är så aggressiva och hatfulla mot cyklister!
På väg hem från jobbet idag passerade jag som vanligt Danderyd när en kvinna och hennes ca 7 årige son kör upp sin svarta XC90 bredvid mig i regnet och vevar ner rutan och skriker att de
Konstigt att svenskar är så aggressiva och hatfulla mot cyklister!
På väg hem från jobbet idag passerade jag som vanligt Danderyd när en kvinna och hennes ca 7 årige son kör upp sin svarta XC90 bredvid mig i regnet och vevar ner rutan och skriker att de
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2010, 21:07Det är det dåliga samvetet som talar.
Du cyklar, har friheten på en cykel, mår bra, håller dig frisk och ser vältränad ut, och inte belastar miljön.
Hon är säkert fet, överviktig, stressad med barn som ska skjutsas, och spyr ut avgaser med sin bil.
Du
Det är det dåliga samvetet som talar.
Du cyklar, har friheten på en cykel, mår bra, håller dig frisk och ser vältränad ut, och inte belastar miljön.
Hon är säkert fet, överviktig, stressad med barn som ska skjutsas, och spyr ut avgaser med sin bil.
Du
Quote from Lena O on 14 September 2010, 21:35Bort med packet från vägarna, Reclaim the streets för cykling
Bort med packet från vägarna, Reclaim the streets för cykling