Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:06Annars kan spurtklossar ge fina huvmärken när ni siktar.
Annars kan spurtklossar ge fina huvmärken när ni siktar.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:33Nu har det börjat
# Rättegången mot Andreas Grass hålls i tingsrätten i Landskrona 15.30-16.15. Samtidigt hålls rättegången mot bilisten som körde på Andreas. 15 minutes ago via Twitter for iPhone# Bilisten är här men Andreas har inte kommit ännu. 13 m
Nu har det börjat
# Rättegången mot Andreas Grass hålls i tingsrätten i Landskrona 15.30-16.15. Samtidigt hålls rättegången mot bilisten som körde på Andreas. 15 minutes ago via Twitter for iPhone
# Bilisten är här men Andreas har inte kommit ännu. 13 m
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:40"Med Vänliga Hälsningar" och använda tre hjärtan och en smiley.
Nej det räcker med "vänligen". Det har jag kört med i drygt 20 år.
"Andreas erkänner att han använt körbanan men förnekar brott.
1 minute ago via Twitter for iPhone"Ja det är ju svårt
"Med Vänliga Hälsningar" och använda tre hjärtan och en smiley.
Nej det räcker med "vänligen". Det har jag kört med i drygt 20 år.
"Andreas erkänner att han använt körbanan men förnekar brott.
1 minute ago via Twitter for iPhone"
Ja det är ju svårt
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 15:46Åkl förhör A.
4 minutes ago via Twitter for iPhoneBilisten förnekar brott. Menar att det fanns gott om plats och att A körde in framför honom.
5 minutes ago via Twitter for iPhoneMen att köra på någon och sedan avvika från platsen. Det är ett
Åkl förhör A.
4 minutes ago via Twitter for iPhone
Bilisten förnekar brott. Menar att det fanns gott om plats och att A körde in framför honom.
5 minutes ago via Twitter for iPhone
Men att köra på någon och sedan avvika från platsen. Det är ett
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 16:01A berättar samma som han bl a har berättat i Kadens.
10 minutes ago via Twitter for iPhoneDet blir detaljerad diskussion om hur det ser ut på platsen. Kartor plockas fram.
9 minutes ago via Twitter for iPhoneAvbrott för kopiering av kartor.
7 min
A berättar samma som han bl a har berättat i Kadens.
10 minutes ago via Twitter for iPhone
Det blir detaljerad diskussion om hur det ser ut på platsen. Kartor plockas fram.
9 minutes ago via Twitter for iPhone
Avbrott för kopiering av kartor.
7 min
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 16:03A vidhåller att han blir påkörd bakifrån och inte i sidan. 3 minutes ago via Twitter for iPhone
Förhöret med A slut. less than a minute ago via Twitter for iPhone
Bilisten ska förhöras. less than 5 seconds ago via Twitter for iPhone
A vidhåller att han blir påkörd bakifrån och inte i sidan. 3 minutes ago via Twitter for iPhone
Förhöret med A slut. less than a minute ago via Twitter for iPhone
Bilisten ska förhöras. less than 5 seconds ago via Twitter for iPhone
Quote from Rasmus Olsson on 15 September 2010, 16:03Tack P, men vi kan nog alla läsa direkt på Twitter: http://twitter.com/kadensmagasin
Kom gärna med expertkommentarer, sådär som de gör på tävä när det är slagsmål. Jag menar fotboll och hockey.
Tack P, men vi kan nog alla läsa direkt på Twitter: http://twitter.com/kadensmagasin
Kom gärna med expertkommentarer, sådär som de gör på tävä när det är slagsmål. Jag menar fotboll och hockey.
Quote from Lars Mörrby on 15 September 2010, 16:04Hoppas verkligen att cyklisten frikänns och bilisten fälls.
Man kan diskutera det lämpliga i att använda vägen i stället för cykelbanan, men det kan knappast vara olagligt att cykla på vägen och det är i alla lägen olagligt både att avsiktligt köra på a
Hoppas verkligen att cyklisten frikänns och bilisten fälls.
Man kan diskutera det lämpliga i att använda vägen i stället för cykelbanan, men det kan knappast vara olagligt att cykla på vägen och det är i alla lägen olagligt både att avsiktligt köra på a
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 16:07Eller så får vi en gång för alla bekräftat att vi cyklister är laglösa.
Eller så får vi en gång för alla bekräftat att vi cyklister är laglösa.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 16:12tack Bruse vi är alla vuxna och kan välja själva 🙂
tack Bruse vi är alla vuxna och kan välja själva 🙂