Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det ska bli väldigt intressant att följa detta och tänk om åklagaren hade haft lite mer i skallen än det som nu tycks vara. Då hade vi sett en förare som inte bara hade blivigt av med körkortet under en tid. Nej då hade det även blivigt lite mer. Och de

Får man köra på någon som går mot röd gubbe?
Får man köra på någon som fått motorhaveri och står parkerad längst vägkanten?
Får man köra på en 14-åring för han inte har hjälm?

Det här är galenskap.. håller tummarna att det går Cyklisternas väg!

Jag är riktigt nyfiken men kommer inte åt twitter på jobbet, om någon känner sig hugad kanske han eller hon kan lägga ut lite statusuppdateringar i tråden?

mvh /Jesper

Rättegången börjar runt 15.30. Någon/några kan säkert hjälpa till att uppdatera här i tråden.

Kadens ska twittra om det: http://twitter.com/kadensmagasin

Rimligen får vi hädanefter cykla på alla som går på cykelbanor? Plinga i klockan en gång och är de inte borta på fem röda sekunder så ... Fast cyklar och cyklister är lite mer ömtåliga ... jag har dock ofta haft god lust att ta fram nyckelknippan och göra

Man ska vara vänlig i trafiken. Skriva "idiot" är därför inte bra! "Du har råkat parkera på cykelväg/gångbana. För allas säkerhet och trevnad hoppas jag därför att det inte sker igen!" är mycket bättre att skriva.

Helt korrekt, jag ska skriva
"Med Vänliga Hälsningar" och använda tre hjärtan och en smiley.

Annars är en klassiker att kissa i luftintaget.

Funkar bättre för killar.
Kan bli problem om ägaren anländer olämpligt för tjejer.
men jag skulle tro att om man petar ner några räkor borde effekten kunna bli spektakulär - men man ska som bekant inte leka med maten.