Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:12varför skulle man inte kunna blanda lite? tex ha 105 vevparti, tiagra framväxel och ultegra kasset?
varför skulle man inte kunna blanda lite? tex ha 105 vevparti, tiagra framväxel och ultegra kasset?
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:24Det är okey att blanda ShimaNO prylar.
Det är okey att blanda ShimaNO prylar.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:43Jo, det är det smartaste normalt sett. Maximera där det gör stor skillnad och släng på enklare grejer där det inte spelar nån större roll.
Jo, det är det smartaste normalt sett. Maximera där det gör stor skillnad och släng på enklare grejer där det inte spelar nån större roll.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 11:47Eftersom att man kör med Campa R&C överallt utom bakväxel.
Jag har några Shimanoflaskor o glasögon.
Då blir det en Hybridcykel!
Eftersom att man kör med Campa R&C överallt utom bakväxel.
Jag har några Shimanoflaskor o glasögon.
Då blir det en Hybridcykel!
Quote from ellen olsson on 1 May 2008, 12:46*lol*
*lol*
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 14:34Var på cykeln spelar det ingen större roll???
Sadelväskan?
Var på cykeln spelar det ingen större roll???
Sadelväskan?
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 15:45Hej
"Mindre roll" kan det spela med tex framväxeln. En Record bakväxel och ev Chours framväxel, skulle jag ev kunna tänka mig. Fast jag har iofs Record både bak och fram. Däremot Centaur bromsar, måste nog se över detta;)
Vänligen
P.
Hej
"Mindre roll" kan det spela med tex framväxeln. En Record bakväxel och ev Chours framväxel, skulle jag ev kunna tänka mig. Fast jag har iofs Record både bak och fram. Däremot Centaur bromsar, måste nog se över detta;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 16:53Vissa mindre nogaräknande cykelbyggare (och många av de som bygger massproducerade "lådcyklar" ) klämmer på en hyfsad bakväxel för att det är det kunden ofta tittar på. Resten av komponenterna är många gånger av sämre kvalitet men du betalar för hela den
Vissa mindre nogaräknande cykelbyggare (och många av de som bygger massproducerade "lådcyklar" ) klämmer på en hyfsad bakväxel för att det är det kunden ofta tittar på. Resten av komponenterna är många gånger av sämre kvalitet men du betalar för hela den
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 16:57Jag kör med en sämre bakväxel DA eftersom de alltid går åt skogen vid vurpor.
DA 75 Euro
Chorus 140 Euro
Record mycket mer!
Jag kör med en sämre bakväxel DA eftersom de alltid går åt skogen vid vurpor.
DA 75 Euro
Chorus 140 Euro
Record mycket mer!
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 17:04Du ska få tösens stödhjul David. Hon kan åka på två hjul nu...
Du ska få tösens stödhjul David. Hon kan åka på två hjul nu...