Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:46Du är bara feg o seg!
Du är bara feg o seg!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:47Ska också skylla på att jag är försiktig, tror inte ens min bil kommer upp i 80
Ska också skylla på att jag är försiktig, tror inte ens min bil kommer upp i 80
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:48hahahah en smart ???
hahahah en smart ???
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 20:53Mina bilar är snabbare än så - men cykeln verkar inte gå fortare än 70 o det var i en jävla nedförsbacke...
Mina bilar är snabbare än så - men cykeln verkar inte gå fortare än 70 o det var i en jävla nedförsbacke...
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:04Hmpf......ge mig 10 år, David!
Hmpf......ge mig 10 år, David!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 21:05........ David rests his case.
........ David rests his case.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 22:28Tack för tips Håkan 🙂
Tack för tips Håkan 🙂
Quote from Lena O on 29 April 2008, 23:06Christer: Hold your nose when swallowing 😉
No hard feelings 🙂
Christer: Hold your nose when swallowing 😉
No hard feelings 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 07:41Igår införskaffade jag en racer. En Merida Road Race 904. http://www.merida.ee
Har ingen aning om det är ett bra märke eller inte. Men den gick i alla fall mycket lättare än min hybrid då jag testade den, så jag har åtminstone bytt upp mig.
Ska eventuel
Igår införskaffade jag en racer. En Merida Road Race 904. http://www.merida.ee
Har ingen aning om det är ett bra märke eller inte. Men den gick i alla fall mycket lättare än min hybrid då jag testade den, så jag har åtminstone bytt upp mig.
Ska eventuel
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:06Efter mycket om och men så har jag nog kommis fram till att jag kommer köra på den Meridan 905. Den verkar ha bra grejjer på sig som nämts ovan och jag gillar designen. Men egentligen så kommer allt vara en uppgradering för mig med tanke på vad jag sitter
Efter mycket om och men så har jag nog kommis fram till att jag kommer köra på den Meridan 905. Den verkar ha bra grejjer på sig som nämts ovan och jag gillar designen. Men egentligen så kommer allt vara en uppgradering för mig med tanke på vad jag sitter