Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:24Fördelen är mer arbete för vården och att man blir tröttare. Kan även vara lite bättre tempotryck.
Det är en avvägning
Fördelen är mer arbete för vården och att man blir tröttare. Kan även vara lite bättre tempotryck.
Det är en avvägning
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:51Jag vill ju så gärna bli tröttare... Eller inte. Kör la på med dem jag har då.
Jag vill ju så gärna bli tröttare... Eller inte. Kör la på med dem jag har då.
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 20:56Provade flytta fram mina klossar så att de låg under stortåleden. Tycker jag fick bättre kraftutveckling, men å andra sidan fick jag mer problem med domningar efter 5-6 timmar.
Provade flytta fram mina klossar så att de låg under stortåleden. Tycker jag fick bättre kraftutveckling, men å andra sidan fick jag mer problem med domningar efter 5-6 timmar.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:05När jag läste om Susanne Ljungskog flyttade jag bak mina klossar så lång det gick i de fabriksgjorda spåren, och där har de suttit sedan dess. Kändes bättre direkt och funkar än.
När jag läste om Susanne Ljungskog flyttade jag bak mina klossar så lång det gick i de fabriksgjorda spåren, och där har de suttit sedan dess. Kändes bättre direkt och funkar än.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:11Då är ni fem som har gjort det i alla fall.
Då är ni fem som har gjort det i alla fall.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:17Jag köpte dessa:
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/shimano-pd-a520-spd-pedaler.html
och monterade dem på racern i lördags. Det blev ju riktigt snyggt...Det roliga är att den blankpolerade spd-sl-liknande ramen sitter där bara för att vara jus
Jag köpte dessa:
http://www.cyclecomponents.com/2/sv/artiklar/shimano-pd-a520-spd-pedaler.html
och monterade dem på racern i lördags. Det blev ju riktigt snyggt...
Det roliga är att den blankpolerade spd-sl-liknande ramen sitter där bara för att vara jus
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 09:18Har du inte testat kan du inte veta.
Har du inte testat kan du inte veta.
Quote from ellen olsson on 27 April 2009, 09:56> Då är ni fem som har gjort det i alla fall.
Är jag inräknad i de fem?
> Då är ni fem som har gjort det i alla fall.
Är jag inräknad i de fem?
Quote from j sollerman on 27 April 2009, 09:58Ja David brukar tänka på dig Fredrik så du är säkert inräknad.
Ja David brukar tänka på dig Fredrik så du är säkert inräknad.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:48Jag är också en av de fem.
Jag är också en av de fem.