Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:12Då är ni sex i alla fall, om ni har byggt om skorna?!
Då är ni sex i alla fall, om ni har byggt om skorna?!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:25Nej, det var det här du kommenterade. Vad du har fått siffran fem ifrån vet jag inte:
"När jag läste om Susanne Ljungskog flyttade jag bak mina klossar så lång det gick i de fabriksgjorda spåren, och där har de suttit sedan dess. Kändes bättre direkt och
Nej, det var det här du kommenterade. Vad du har fått siffran fem ifrån vet jag inte:
"När jag läste om Susanne Ljungskog flyttade jag bak mina klossar så lång det gick i de fabriksgjorda spåren, och där har de suttit sedan dess. Kändes bättre direkt och
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:31Då kör ni inte Herberts variant utan en hybrid.
Då kör ni inte Herberts variant utan en hybrid.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:01125 inlägg i tråden och ingen har kommenterat den mest uppenbara fördelen att köra med racerskor som jag insåg när jag drog på mtb-skorna i går:
VIKTEN!!!Mtb-skorna är ju tegelstenar jämfört med racer-dito!
125 inlägg i tråden och ingen har kommenterat den mest uppenbara fördelen att köra med racerskor som jag insåg när jag drog på mtb-skorna i går:
VIKTEN!!!
Mtb-skorna är ju tegelstenar jämfört med racer-dito!
Quote from Charlotte Skoglund on 29 April 2009, 12:06har du med dig skogen under skorna???
finns väl både lätta och tunga skor
har du med dig skogen under skorna???
finns väl både lätta och tunga skor
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 12:22Förvisso. Fast jag har aldrig hört talas om viktlösa dobbar.
Förvisso. Fast jag har aldrig hört talas om viktlösa dobbar.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:44Vad då !Har du fotbolls skor?
Vad då !Har du fotbolls skor?
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 16:03Mina SPD skor väger 900 gr En tegelsten väger 2100 gr .Alltså blir det 4200- 900= 3300 gr lättare med SPD än tegelstenar.
Mina SPD skor väger 900 gr En tegelsten väger 2100 gr .Alltså blir det 4200- 900= 3300 gr lättare med SPD än tegelstenar.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 23:45Just nu väger mina ben som två betong suggor...6 mil cykel...1 timme fotboll och 1,5 timmar innebandy på en och samma dag...
Just nu väger mina ben som två betong suggor...6 mil cykel...1 timme fotboll och 1,5 timmar innebandy på en och samma dag...
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 07:58På det igen Magnus B nu är det en ny dag!
På det igen Magnus B nu är det en ny dag!