Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:00Var och köpte nya skor "spd" och nya strumpor i dag svarta som det står SCOTT på fy f-n vad snyggt.
Var och köpte nya skor "spd" och nya strumpor i dag svarta som det står SCOTT på fy f-n vad snyggt.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:05Go roland Go Roland!
Go roland Go Roland!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:07Kan det vara för att jag inte har riktiga cykelskor som jag får världens kramp i muskefästet till vadmuskeln? Eller dricker jag helt enkelt för klent under mina turer?
Kan det vara för att jag inte har riktiga cykelskor som jag får världens kramp i muskefästet till vadmuskeln? Eller dricker jag helt enkelt för klent under mina turer?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:24Köp en tub Magnesium brus från Friggs och intag en enligt instruktion ett par timmar innan träning.
Köp en tub Magnesium brus från Friggs och intag en enligt instruktion ett par timmar innan träning.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 13:01Var är spurtklossen placerad under skon i förhållande till stortåleden?
Var är spurtklossen placerad under skon i förhållande till stortåleden?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:15Var ska den vara placerad?
Var ska den vara placerad?
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:20Under skon!
Under skon!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:24Stortåleden ska vara placerad strax bakom stortånageln.
Jag antar att spurtklossen ska återfinnas i lodlinjen rakt under stortåleden(?)
Stortåleden ska vara placerad strax bakom stortånageln.
Jag antar att spurtklossen ska återfinnas i lodlinjen rakt under stortåleden(?)
Quote from Mikaela Lexén on 24 April 2009, 21:32Utgångsläget för klossen skall enligt expertis vara så att stortåleden hamnar rakt ovan pedalaxeln.
Sedan finns alltid personliga differenser, t.ex. Susanne Ljungskog har sin kloss nästan mitt under foten
Utgångsläget för klossen skall enligt expertis vara så att stortåleden hamnar rakt ovan pedalaxeln.
Sedan finns alltid personliga differenser, t.ex. Susanne Ljungskog har sin kloss nästan mitt under foten
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 21:21Jag lånar tråden lite och frågar vad som är plus respektive negativt med fixerade klossar? Har aldrig kört med fixerade, men funderar på att skaffa då jag inte gillar att skon "glider" iväg ibland...
Jag lånar tråden lite och frågar vad som är plus respektive negativt med fixerade klossar? Har aldrig kört med fixerade, men funderar på att skaffa då jag inte gillar att skon "glider" iväg ibland...