Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:14AH ÄNTLIGEN NÅGOT VESÄNTLIGT!
Är det något jag inte tål är det färg poliser....jag kör med svarta ibland Röda eller Gula Ger fullständigt FAN i folk om gäller om vitt...Färgen påverkar inte prestandan...
Om allt skall vara som det alltid varit Kör på S
AH ÄNTLIGEN NÅGOT VESÄNTLIGT!
Är det något jag inte tål är det färg poliser....jag kör med svarta ibland Röda eller Gula Ger fullständigt FAN i folk om gäller om vitt...Färgen påverkar inte prestandan...
Om allt skall vara som det alltid varit Kör på S
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:20Lance körde med MTB-hjälm i Kalifornien häromsistens. Det ni...
Lance körde med MTB-hjälm i Kalifornien häromsistens. Det ni...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:21Vi som har varit med lite längre har upplevt regeln som säger att Strumpor skall användas och de skall vara vita. Precis som att cykelbyor skall vara svarta.
Det är på senare tid som sponsorerna har drivit igenom en förslappad inställning med alla möjlig
Vi som har varit med lite längre har upplevt regeln som säger att Strumpor skall användas och de skall vara vita. Precis som att cykelbyor skall vara svarta.
Det är på senare tid som sponsorerna har drivit igenom en förslappad inställning med alla möjlig
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:22Ja...som tur är går utvecklingen framåt!
Ja...som tur är går utvecklingen framåt!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:23... men snyggare blir det tyvärr inte alltid
... men snyggare blir det tyvärr inte alltid
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:24Då kör ni i Astanakläder och tror ni är Lance?
Då kör ni i Astanakläder och tror ni är Lance?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:26Har faktiskt en gamal Discovery därkt...men forstod att jag inte var Lance när jag jämförde min tid med hans rekord upp för Col De Madonne
Har faktiskt en gamal Discovery därkt...men forstod att jag inte var Lance när jag jämförde min tid med hans rekord upp för Col De Madonne
Quote from ellen olsson on 23 April 2009, 22:27I det här fallet går den bakåt. Svarta strumpor passar bra vid många tillfällen. När man cyklar är _inte_ ett av dem.
I det här fallet går den bakåt. Svarta strumpor passar bra vid många tillfällen. När man cyklar är _inte_ ett av dem.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:29Ja...fortfarande kostym och slips på jobbet också?
Visdt var den gamla gräna m52:an bättre ....
Ja...fortfarande kostym och slips på jobbet också?
Visdt var den gamla gräna m52:an bättre ....
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 22:29Vita coolmaxstrumpor är mycket billigare än reklamstrumpor i olika färger.
För att inte tala om svarta cykelbrallor med lämpligt snitt och skinn jämfört med reklambrallor.
Vita coolmaxstrumpor är mycket billigare än reklamstrumpor i olika färger.
För att inte tala om svarta cykelbrallor med lämpligt snitt och skinn jämfört med reklambrallor.