Quote from Guest on 9 April 2012, 09:21Hej,
Är en löpare som pga långvariga skadeproblem nu börjar fundera på alternativa träningsformer som innebär långa pass och utomhus. Är därför nyfiken på cykling men för det vore det bra att ha en cykel... Är det möjligt att få tag i en ok racer i 10 0
Hej,
Är en löpare som pga långvariga skadeproblem nu börjar fundera på alternativa träningsformer som innebär långa pass och utomhus. Är därför nyfiken på cykling men för det vore det bra att ha en cykel... Är det möjligt att få tag i en ok racer i 10 0
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:31Oh, vilket bra inlägg - jag är nämligen i samma sits och undrar exakt samma sak! 🙂 Jag funderar dock på att hyra en racer första säsongen, för att liksom inte göra *den* investeringen om det nu skulle vara en träningsform som jag inte fastnar för i läng
Oh, vilket bra inlägg - jag är nämligen i samma sits och undrar exakt samma sak! 🙂 Jag funderar dock på att hyra en racer första säsongen, för att liksom inte göra *den* investeringen om det nu skulle vara en träningsform som jag inte fastnar för i läng
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:43Prova nybörjarträningen med cykel klubbarna i stan
Hovet och Spårvägen i sthlm
Lyngen och Hisingen i GbgFör 10k får man en ok cykel att starta med
kolla cykloteket, tcm, sportson cykelcity m.fl
finns flera reacyklar från 2011 kvar
Prova nybörjarträningen med cykel klubbarna i stan
Hovet och Spårvägen i sthlm
Lyngen och Hisingen i Gbg
För 10k får man en ok cykel att starta med
kolla cykloteket, tcm, sportson cykelcity m.fl
finns flera reacyklar från 2011 kvar
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:45Annars kan man se på 4:an nu.
Annars kan man se på 4:an nu.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:46ok cykel ? det innebär ? inte tillräckligt lätt ? inte tillräckligt dyra prylar på ?
för 10k får man en BRA cykel
ok cykel ? det innebär ? inte tillräckligt lätt ? inte tillräckligt dyra prylar på ?
för 10k får man en BRA cykel
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 09:58Heff
Ok betyder att den är ok, den funkar till de man ska ha den till = cykla på vägen
den funkar dock inte som downhill hoj eller i skogen eller är du av annan åsikt?
Heff
Ok betyder att den är ok, den funkar till de man ska ha den till = cykla på vägen
den funkar dock inte som downhill hoj eller i skogen eller är du av annan åsikt?
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:21Hej! Jag har samma tankar som Anna och Sara,alltså cykel som alternativ till löpning. Min fråga är om det funkar bra och är roligt att cykla med hybridracer? Jag har hört att man får en hyfsad sådan cykel för ca sju till åttatusen kr.
Tacksam för synpunkt
Hej! Jag har samma tankar som Anna och Sara,alltså cykel som alternativ till löpning. Min fråga är om det funkar bra och är roligt att cykla med hybridracer? Jag har hört att man får en hyfsad sådan cykel för ca sju till åttatusen kr.
Tacksam för synpunkt
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:25Vad kostar det att hyra en racer?
Vad kostar det att hyra en racer?
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:48Jag ska kolla upp det imorgon när de har öppet igen - återkommer med info.
Jag ska kolla upp det imorgon när de har öppet igen - återkommer med info.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 11:49Köpa en racer, är inte samma sak som att köpa en brukscykel, som man åker några kilometer med.
På racer ska man sitta timtals i sträck och därför är det viktigt med rätta mått och inställningar. Det är alltså inte en prisfråga i första hand. En nya race
Köpa en racer, är inte samma sak som att köpa en brukscykel, som man åker några kilometer med.
På racer ska man sitta timtals i sträck och därför är det viktigt med rätta mått och inställningar. Det är alltså inte en prisfråga i första hand. En nya race