Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 18:22Jag har problem med löparknä, men inte ont alls när jag cyklar om jag ligger på en kadens över 80-85...
Jag har problem med löparknä, men inte ont alls när jag cyklar om jag ligger på en kadens över 80-85...
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 19:11Cykloteket har kunnig personal. Jag fick bra hjälp när jag skulle köpa ny cykel i fjol. Dom har även en tabell som visar vilken storlek på ramen man behöver i förhållande till sin kropps längd. Då får man en bra storlek i grova drag. För mig blev det sen
Cykloteket har kunnig personal. Jag fick bra hjälp när jag skulle köpa ny cykel i fjol. Dom har även en tabell som visar vilken storlek på ramen man behöver i förhållande till sin kropps längd. Då får man en bra storlek i grova drag. För mig blev det sen
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 19:33http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=75716
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 20:52"Hur sätter jag igång med träningen? "
Tycker du ska prata med närmaste cykelklubb. De är aktiva nu och de flesta har grupper för alla, från nybörjare, motionärer, vätterngrupper till tävlande. Häng med på några pass. Utöver det behöver du bli vän med d
"Hur sätter jag igång med träningen? "
Tycker du ska prata med närmaste cykelklubb. De är aktiva nu och de flesta har grupper för alla, från nybörjare, motionärer, vätterngrupper till tävlande. Häng med på några pass. Utöver det behöver du bli vän med d
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:07@ heff
Vad som är ok för mig är väl ointressant och ovidkommande
Frågan var om TS får en ok cykel för 10k och ja man får en ok cykel för 10k.
Om du la lite mer tid på TS frågor istället för att klaga på mitt svar hade du kunnat lista lite adresser til
@ heff
Vad som är ok för mig är väl ointressant och ovidkommande
Om du la lite mer tid på TS frågor istället för att klaga på mitt svar hade du kunnat lista lite adresser til
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:27@Stefan Bredbacka
Det är INTE bra i sverige heller, rent uselt kan jag gå ut med.@Stef
"Vad som är ok för mig är väl ointressant och ovidkommandeFrågan var om TS får en ok cykel för 10k och ja man får en ok cykel för 10k.
Om du la lite mer tid på TS
@Stefan Bredbacka
Det är INTE bra i sverige heller, rent uselt kan jag gå ut med.
@Stef
"Vad som är ok för mig är väl ointressant och ovidkommande
Om du la lite mer tid på TS
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 21:29Kom på en annan sak. Se till att den du handlar av ger dig rätt storlek på sadel. För liten sadel är inte kul.
Kom på en annan sak. Se till att den du handlar av ger dig rätt storlek på sadel. För liten sadel är inte kul.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 22:24Läs tidningen Kadens test för nåt år sen, så får du en balanserad bild av vad som skiljer o vad som är viktigt. Köpa begagnat är förßtås mer prisvärt, men kräver nästan att du har nån cykelbekant som kan råda o hjälpa. Kommer själv att köpa begagnad nu i
Läs tidningen Kadens test för nåt år sen, så får du en balanserad bild av vad som skiljer o vad som är viktigt. Köpa begagnat är förßtås mer prisvärt, men kräver nästan att du har nån cykelbekant som kan råda o hjälpa. Kommer själv att köpa begagnad nu i
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 22:24Läs tidningen Kadens test för nåt år sen, så får du en balanserad bild av vad som skiljer o vad som är viktigt. Köpa begagnat är förßtås mer prisvärt, men kräver nästan att du har nån cykelbekant som kan råda o hjälpa. Kommer själv att köpa begagnad nu i
Läs tidningen Kadens test för nåt år sen, så får du en balanserad bild av vad som skiljer o vad som är viktigt. Köpa begagnat är förßtås mer prisvärt, men kräver nästan att du har nån cykelbekant som kan råda o hjälpa. Kommer själv att köpa begagnad nu i
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 08:26" Kom på en annan sak. Se till att den du handlar av ger dig rätt storlek på sadel. För liten sadel är inte kul."
Peter Olsson har en poäng där och många/ofta, allt är relativt, missar detta med sadeln. Jag vill gå lite längre inte bara för liten sadel,
" Kom på en annan sak. Se till att den du handlar av ger dig rätt storlek på sadel. För liten sadel är inte kul."
Peter Olsson har en poäng där och många/ofta, allt är relativt, missar detta med sadeln. Jag vill gå lite längre inte bara för liten sadel,