Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:36Efter nästan 50 mil spd körde jag i går kväll för första gången i år spd-sl. Jag upplevde en klar skillnad till det bättre. Stabilare med mer kontakt med pedalen och bättre flyt i rundtrampet. 🙂
Efter nästan 50 mil spd körde jag i går kväll för första gången i år spd-sl. Jag upplevde en klar skillnad till det bättre. Stabilare med mer kontakt med pedalen och bättre flyt i rundtrampet. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 10:33SPD-SL/Look pedalerna är med LVG skorna mer aero. Det är det enda viktiga argumentet här för då lämnar man sina kamrater i vägdammet. 😉
SPD-SL/Look pedalerna är med LVG skorna mer aero. Det är det enda viktiga argumentet här för då lämnar man sina kamrater i vägdammet. 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 17:28Kan möjligen vara relevant att fundera över vad som kan vara intressant för Lena Bj som startade den här tråden. Nu står det ju inte så mycket i själva inlägget, men i hennes profil står det:
"Utövar regelbundet även löpning, tennis och cykling (till och
Kan möjligen vara relevant att fundera över vad som kan vara intressant för Lena Bj som startade den här tråden. Nu står det ju inte så mycket i själva inlägget, men i hennes profil står det:
"Utövar regelbundet även löpning, tennis och cykling (till och
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 15:49Håkan Marklund: Jag tycker inte att tråden spårat ur värre än många andra trådar. Snarare tvärtom! De flesta inlägg handlar om folks olika erfarenheter av de olika pedalsystemen och bra bilder på olika pedaler osv. Sedan att alla inte är överens det är ju
Håkan Marklund: Jag tycker inte att tråden spårat ur värre än många andra trådar. Snarare tvärtom! De flesta inlägg handlar om folks olika erfarenheter av de olika pedalsystemen och bra bilder på olika pedaler osv. Sedan att alla inte är överens det är ju
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 04:46@ Robert:
Nu trodde jag att det var relevant att nämna att trådstartaren tränar för en tjejklassiker och cyklar regelbundet till jobbet? Särskilt med tanke på att tävlingsambitionerna var ett av kriterierna som togs upp i början av diskussionen när man v
@ Robert:
Nu trodde jag att det var relevant att nämna att trådstartaren tränar för en tjejklassiker och cyklar regelbundet till jobbet? Särskilt med tanke på att tävlingsambitionerna var ett av kriterierna som togs upp i början av diskussionen när man v
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 23:14Lena: Jag kör med SPD och kombi-pedaler på både racern och hybriden och det funkar väldigt bra. Praktiskt att ha samma skor till båda cyklarna och till spinningen. Skönt att kunna cykla oklossad i stadstrafik, för det är ett helsike att klicka i och ur vi
Lena: Jag kör med SPD och kombi-pedaler på både racern och hybriden och det funkar väldigt bra. Praktiskt att ha samma skor till båda cyklarna och till spinningen. Skönt att kunna cykla oklossad i stadstrafik, för det är ett helsike att klicka i och ur vi
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 01:24"det kan komma tillfällen då man hellre går med sin cykel än sitter på den"
Inte om man kör SPD-SL (H)
"det kan komma tillfällen då man hellre går med sin cykel än sitter på den"
Inte om man kör SPD-SL (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 10:14Tja, det beror väl på var man cyklar? Jag fixar iaf inte 22% lutning.
Tja, det beror väl på var man cyklar? Jag fixar iaf inte 22% lutning.
Quote from ellen olsson on 11 April 2011, 10:15Maria: Har du försökt? 🙂
Maria: Har du försökt? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2011, 10:16Det beror troligtvis på dina skor och pedaler.
Det beror troligtvis på dina skor och pedaler.