Quote from Berit Bengtson on 5 April 2011, 18:13Rasmus:
Jag hänvisar till de flesta av dina inlägg i den här tråden.
Ta tex ditt påstående igår att det är lättare att klicka i SPD jmf med SPD-SL.
Det kanske är det för dig, men definitivt inte för alla.Om du vill ha ytterligare ett konkret exempel:
Di
Rasmus:
Jag hänvisar till de flesta av dina inlägg i den här tråden.
Det kanske är det för dig, men definitivt inte för alla.
Om du vill ha ytterligare ett konkret exempel:
Di
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 18:38- - - - -
- - - - -Jag skrev, som du kanske läste, att jag ser tydligt på mina klubbkamrater på rundor hur mycket län
- - - - -
- - - - -
Jag skrev, som du kanske läste, att jag ser tydligt på mina klubbkamrater på rundor hur mycket län
Quote from Berit Bengtson on 5 April 2011, 18:54Rasmus Olsson skrev:
> jag ser tydligt på mina klubbkamrater på rundor hur mycket
> längre tid det tar för de med räserkloss att klicka i och ur
> jämfört med de som har SPD.Att det är en helt felaktig slutsats från en mycket dålig jämförelse borde v
Rasmus Olsson skrev:
> jag ser tydligt på mina klubbkamrater på rundor hur mycket
> längre tid det tar för de med räserkloss att klicka i och ur
> jämfört med de som har SPD.
Att det är en helt felaktig slutsats från en mycket dålig jämförelse borde v
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 18:55Rasmus
Sen drar jag inte slutsatser från unika exempel, utan från rena fakta som vem som helst kan nosa reda på om man vill. Vikter, priser och rörlighet i bindningen är fritt fram att ta reda på.Men, så gör vi det:
Look KéO 0, 4,5 eller 9 float
Mavic
Rasmus
Sen drar jag inte slutsatser från unika exempel, utan från rena fakta som vem som helst kan nosa reda på om man vill. Vikter, priser och rörlighet i bindningen är fritt fram att ta reda på.
Men, så gör vi det:
Look KéO 0, 4,5 eller 9 float
Mavic
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:56Håkan, jag ska sluta kommentera efter detta inlägget, för du går så medvetet in för att göra ner mig och feltolka det jag skriver att det är meningslöst att fortsätta.
Men jag ska ändå skriva en sista sak, och det är som svar på det du skrev om de jag cy
Håkan, jag ska sluta kommentera efter detta inlägget, för du går så medvetet in för att göra ner mig och feltolka det jag skriver att det är meningslöst att fortsätta.
Men jag ska ändå skriva en sista sak, och det är som svar på det du skrev om de jag cy
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 19:58De måste köra saaakta om du har tid att fundera på sådana saker.
De måste köra saaakta om du har tid att fundera på sådana saker.
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 20:28BILD:http://www.smileyvault.com/albums/forum/smileyvault-popcorn.gif
BILD:http://www.smileyvault.com/albums/forum/smileyvault-popcorn.gif
Quote from Funbeat user on 5 April 2011, 20:30Du borde ha en åsikt, PDahl?
Du borde ha en åsikt, PDahl?
Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 08:42Intressant diskussion. Bra att du håller uppe trycket Rasmus, utan dig skulle det antagligen inte bli någon diskussion alls 🙂
Intressant diskussion. Bra att du håller uppe trycket Rasmus, utan dig skulle det antagligen inte bli någon diskussion alls 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:15lol 😉
Många svar drar dock till sig uppmärksamhet och jag hade nog inte brytt mig om tråden om det inte var så många svar.
Kanske lite fel kriterier för vad jag läser, men den här var iallafall intressant.
lol 😉
Många svar drar dock till sig uppmärksamhet och jag hade nog inte brytt mig om tråden om det inte var så många svar.
Kanske lite fel kriterier för vad jag läser, men den här var iallafall intressant.