Quote from Jan Lundquist on 29 October 2008, 21:15Antagligen desperat men inte efter en som jag, antagligen desperat efter en flicka som inte tankar sin bil själv 😉
Antagligen desperat men inte efter en som jag, antagligen desperat efter en flicka som inte tankar sin bil själv 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:32Det är tyvärr så det brukar vara. Själv har jag burit 22 kvm golv uppför mina två trappor utan hiss ikväll. Och det lär inte generera några aspiranter som ringer på dörren. Suck. Verkar som om de vill ha nån mer hjälplös variant...
Det är tyvärr så det brukar vara. Själv har jag burit 22 kvm golv uppför mina två trappor utan hiss ikväll. Och det lär inte generera några aspiranter som ringer på dörren. Suck. Verkar som om de vill ha nån mer hjälplös variant...
Quote from ellen olsson on 29 October 2008, 21:38Hjälplös variant? Det är ju värst för dem själva...
Hjälplös variant? Det är ju värst för dem själva...
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:40Exakt. Så varför fattar de inte är det är toppen med lite händig handlingskraft??
Exakt. Så varför fattar de inte är det är toppen med lite händig handlingskraft??
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 21:42De dom dem.... vilka menar ni?
De dom dem.... vilka menar ni?
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:42Alla Snygga Killar - såklart!
Alla Snygga Killar - såklart!
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:43Jag tror hon försöker säga att du borde komma å fixa golvet...
Jag tror hon försöker säga att du borde komma å fixa golvet...
Quote from Jan Lundquist on 29 October 2008, 21:44Bra kvinna reder sig själv 🙂
Bra kvinna reder sig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2008, 21:44(hv)
(hv)
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2008, 21:45Reder sig själv som en sås?
Reder sig själv som en sås?